Stránka 7 z 9

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 08:55
od SvoDa
JJ, souhlasím s tebou, co se týče druhů upozorňování - nebezpečná místa", "policejní kontroly", "info tabule rychlosti" a popř. "zimní výbava" (ikdyž já zimními gumami disponuji :lol: . A co ty tunely a přejezdy?
Myslí, že upozorňování na POI je zbytečnost, zvlášť, když používáš viditelné ikony POI a že by měly být radary tam, kde hrozí nebezpečí nebo pokuta :D
Navíc jsme schopni prozatím používat jen vizuální upozorňování. nějak jsem zatím nenašel ve scriptech jména zvuků (názvy souborů), budou to asi ty čísla, bo je to nachystané pro hlasové upozorňování, něco jako "Redlight_Camera.ogg",... pro každý zvlášť nebo CSF_warning_0 - 14.ogg :?:
To by chtělo voviho, který "rýpe" :lol: i do zvuků kamer a má zkušenosti s těmi Frantíky a ví, kam se na ty jména .ogg podívat. Pak si již může každý zvuky vybrat nebo vyrobit a správně pojmenovat a vložit do audio mezi hlasy sám.

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 10:07
od Jasper
Pro tunely a přejezdy nám chybí zdroj dat. Na poi.cz takové kategorie nejsou takže to nejspíš zůstane nevyužité. Mě se docela líbila ta kategorie nevím jak to nazvat nerovnosti na silnici? To by šlo použít na zpomalovací prahy ale ani tady není zdroj dat k dispozici. :(

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 10:21
od vovi
Pěkně česky se tomu říká "ležící policajt", oficiálně "zpomalovací prahy". V englicky hovořící cizině jsem viděl pod značkou návěští "Humps". A u bratrů slovanů na fóru móc pěknej rusko-anglickej výraz "легокоп" (což bude nejspíš analogie toho ležícího policajta :lol: ).

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 11:05
od mkb
@Jasper
Myslím, že kdyby se založila kategorie "zpomalovacích prahů" na Poi.cz, tak se to chytne. Sice takovou možnost v Micsanu nemám, ale klidně bych jí vyměnil za radar v tunelu. (což je v podstatě blbost). ;)

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 11:10
od Ivo K
Oficiálně se tomu také říká "Krátký příčný práh", ale slovanské "legokop" je mnohem lepší a kratší. ;) :D

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 11:20
od vovi
@mkb: Prahu na tebe! Tady se dá skoro říct, že co tunel, to radar. A obvykle jsou to úsekáče, a v nich to tím pádem bez signálu stejně nepočítá reálnej průměr. Čili něco jako radar v tunelu s udanou rychlostí bych docela bral. Ať mi ho to ohlásí v předstihu a pak už je na mě, abych si to ohlídal. Takhle se ani ten začátek úseku neohlásí, protože už je taky v místě bez signálu. A když se začátek úseku posouvá co nejblíž k ústí tunelu, jsou s ním zase problémy u komunikací, které jsou "nad tunelem" nebo v jeho těsné blízkosti. Jako zářný příklad bych uvedl tunel Mrázovka při vjezdu od Zlíchova. Radar (začátek úseku) to hlásí na všech okolních silnicích, jen v tunelu ne. Kdyby mi to ale ohlásilo "radar v tunelu", věděl bych, na čem jsem a že to asi omylem hlásí něco jiného.

BTW: tohle by šlo ostatně využít i u všech mobilů, které se schovávají pod mosty v mimoúrovňových křižovatkách apod. - třeba u křížení Českobrodská × Průmyslová, kde to radary tvrdošíjně hlásí na té "horní" silnici (Českobrodská), ačkoliv jsou schovány pod mostem a měří Průmyslovou. Pak bych i při "chybně vygenerované" hlášce věděl, že radar není na té horní silnici. Nezkusíme to, Jaspere?

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 11:33
od mkb
@vovi
Jasný. Mě šlo spíš o to, že máme různé druhy radarů a všechny mohou v tom tunelu být. Důležitá je ta hláška o existenci radaru. A je celkem fuk, je-li příslušný radar na frei place, nebo v tunelu. S tím signálem v dlouhých tunelech je potíž, ale přidání kategorie "radar v tunelu" to neřeší. :?:

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 12:19
od SvoDa
Jak píšete - radar v tunelu je nanic, lepší by byl před tunelem a pokud měří obousměrně na i na druhé straně, jak jste se shodli.
Ty "legokopy" jsou myslím zbytečné prahu si snad každý všimne - pokud nečučí jen displaye navigace.
Pokud pro tunely a přejezdy chybí data, tak co bylo v tom mkb odkazu viewtopic.php?f=12&t=199&p=23052&hilit=p%C5%99ejezd*#p23052 , kde píše,
mkb píše:Aktualizace CZ radarů(Eur) pro všechny verze iGo. Nové radary od Jaspera , nebezpečná místa a podjezdy z poi.cz, přidány další železniční přejezdy.
SpeedcamUpdates.rar

z čehož jsem dedukoval, že nějaké dB, která doplňuje Jasperovy radary je doplněna právě o ty o přejezdy.

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 12:34
od mkb
Umístit radary před, nebo na začátek tunelu, je řešením. Informace o radaru by byla k dispozici včas a je menší předpoklad, že stejný radar trefí nějaká komunikace nad tunelem. :!:
Nějaké železniční přejezdy mám, převážně na silnicích 1. a 2. tř. (dělal jsem je za pomoci navigace a googlemas - sám). Samozřejmě dB je k dispozici.

Re: Zařazení informačních tabulí do databáze radarů ?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 12:43
od vovi
@mkb: to si malinko nerozumíme - v tom tunelu jsou úsekáče, které se hlásí při vjetí do úseku (tedy bez signálu nehlásí). Tam by sice stačil jakýkoliv jiný radar, který se hlásí předem, ale zase může nastat to, že podle souřadnic jedu místem, kde je radar, ono ho to hlásí, ale já jedu nad tím tunelem a vůbec mne nenapadne, že to hlášení patří k jiné silnici. Totéž platí pro ty mimoúrovňovky - "radar v tunelu" by měl mít natolik odlišnou ikonku, případně zvuk/hlas, aby bylo hned jasné, jestli patří k mé silnici, nebo k nějaké jiné. Když pojedu "nahoře" a ohlásí to "radar v tunelu", tak hned vím, o co jde, a nemusím špekulovat.

Až pojedeš do Prahy, tak si schválně zkus tohle: jeď po Strakonické do centra, Zlíchovským "tunýlkem" k tunelu Mrázovka (mezi nimi je úsekáč), těsně před ním sjeď vpravo a zahni na světlech doleva do Radlické. Na vjezdu do tunelu Mrázovka je začátek úsekáče, který se ovšem ohlásí tobě - jedeš nějakých 10 metrů nad ním. A celou cestu Radlickou budeš mít problémy - tam je radarů hafo, a budou se různě prát s tím, že neexistuje ukončení úseku. Kdyby hned na začátku vyskočil "radar v tunelu", tak vím, že je to blbost - ale hlavně ubydou problémy po celé Radlické.