Já netrvám na tom názvu. Celý problém je v tom, že radary jsou usazeny ve 2D (na zeměpisné souřadnice, ale bez výšky). Čili by se hodilo, abych podle něčeho dokázal rozlišit radar "dole" od radaru "nahoře". Kdyby třeba v tom začátku Mrázovky byl klasický mobilní radar, tak by mi ho to sice ohlásilo v předstihu, ale zase by mi ho to hlásilo ať už jedu do tunelu, nebo odbočuji do Radlické (v obou případech jedu přes souřadnice radaru). Úsekáč mi to dokonce ohlásí na blbé cestě, na té správné to mlčí, neboť nemá signál. Z tohoto pohledu by ten mobil mohl stačit - radar navíc v podstatě nevadí. Kdybych ale už předem věděl, že radar je v díře a ne nad ní...
Ale jsou nakonec i jiné situace (viz ta zmiňovaná Průmyslová×Českobrodská a zmatené chování iGo - hlásí tam, kde nemá, a naopak).
A kdyby zrovna do té Radlické jel někdo s půjčenou navigací, tak věřím tomu, že ten "falešný" úsekáč ho dokáže pěkně rozhodit. Navíc je v tom tunelu sedmdesátka - a když pojede podle navigace těch 70 po Radlické, tak ho téměř jistě lapnou.
EDIT: A kdyby náhodou skutečně byly dva radary nad sebou, každý s jiným limitem - pak je tohle v podstatě jediná možnost, jak je při jízdě rozlišit.
P.S.: Doufám, že tu někdo (Dane?) nezačne řešit, jak ošetřit případ se třemi (a více) radary nad sebou