od SvoDa v 11 črc 2008 08:51
Já mám tento poznatek (křizovatka v Olomouci Zikova x Rooseveltova, kdy vjíždím ze Zikové do Rooseveltové, kde je hned za křižovatkou radar). protože tudy jezdím denně,měl jsem možnost testovat, jak se to chová:
- při naplánované trase, kdy navigace ví, kudy pojedeš, ti zahlásí radar i vpravo/vlevo za křižovatkou, pokud tudy vede trasa, takže tady je vše OK.
- při nenaplánované trase, navigace neví, kudy pojedeš a radar zahlásí až tehdy, když se k němu prokazatelně blížíš při ustálene pozici GPS. Všimni si, kde je tečka skutečné pozice GPS při vjezdu do křižovatky a najíždění do ulice s radarem - jeli skutečná pozice GPS v silnici, radar to v poho zahlásí, jeli mimo silnici, zahlásí ho až tehdy, až vjedeš za křižovatkou do té silnice s radarem a až se šipka ustálí a pokud už je radar moc blízko ve vztahu k pozici, už ho nenahlásí, bo je pozdě. Když dáš ten radar dál, tak už ho nahlásí vždy, pokud je tečka v silnici a ne moc mimo ni, mám to odzkoušeno.
Domnívám se, že hlášení radarů je vztaženo ke skutečné pozici GPS (tečka na mapě) a ne k navigační šipce. Projížděl jsem tu křižovatku schválně s vyplou pozicí na silnici a výsledek byl, co se týče hlášení radarů za křižovatkou, vždy stejný, jako při pozici na silnici. Čili to bude dáno přesností map, popř. síle signálu GPS.
Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.