Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly. |
|
maslo píše:Jako mám stejný problém. Zakoupil jsem Dynavix Nano (Mountfield) a normálně to šlo akorát jsem zjistil že mapy jsou nějak zastaralé tak jsem stáhnul dynavix manager a aktualizoval i s Evropou což jsem se poté dočetl že jsem nemělPozdě. po spuštění to po mě chtělo 10ti místný kod, který neni ani na krabici takže, jsem evropu smazal aby mi fungoval zbytek a zkoušel jsem to vrátit do tovární nastavení. Dynavix manager zahlásil Chyba zařízení kontaktujte technickou podporu. Tak jsem jim napsal zatim žádná odpověď. Teď když to zapnu tak už to po mě chce i 10ti místný kod na cz,sk,de
. TAkže jsem totálně v řiti. Neví si někdo rady ?
http://kyou.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=84&p=1186
Zpět na DYNAVIX - specifické postupy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků