Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

MediaTek MT3351

Zde řešíme ostatní (méně rozšířené) značky navigací - např. VDO Dayton, SYMORP, MEDION, DYNAVIX, NDRIVE, PRESTIGIO, SENCOR, BECKER, PANASONIC, X-SITE, PIONEER...

MediaTek MT3351

Příspěvekod Baaraa v 29 pro 2011 00:37

Zdravím, jsem úplný začátečník.
* Hledám návod k této navigaci (nejlépe česky).

Chtěla bych synovi přidat nějaké hry.
Na http://www.tomasii.cdc.cz jsem si pročetla návody a stáhla APP+SYS.

Hry jsou jen na cca 1/4 displeje a musím je spouštět přes widows.

* Jak ty hry roztáhnu na celou obrazovku? (pokud vůbec to jde)
* Jdou nějak přidat do oddílu hry, abych nemusela přes windows?

Dostala jsem ji k vánocům tak v tom trochu plavu... Díky za každou dobrou radu.
Baaraa

Re: MediaTek MT3351

Příspěvekod tomasii v 29 pro 2011 12:35

Máš větší rozlišení, např. 800x480 a tak se hry pro 480x272 zobrazují na části obrazovky. :(

Řešením je sehnat hry pro větší rozlišení, nebo hry, které samy přizpůsobí rozlišení rozlišovačce navi. :idea:
Tomáš

C710, H610, C520, čína 6", i9100 a S5100

Obrázek skoro vše najdeš na http://www.tomasii.cdc.cz

Nenajdeš-li odpověď, neposílej sz, ale ptej se na fóru - dočkáš se tak spíš odpovědi.
Uživatelský avatar Moderátor
tomasii
Moderátor

MediaTek MT3351

Příspěvekod Duffo v 20 dub 2012 22:43

Zdravim vespolek,
obracim se na mistni odborniky s prosbou o radu tykajici se navigace MT3351 (Nav N Go iGO8 / 8.3.2.80621 / 10.3.2009)