Garmin Nüvi 200 a tomtom

Napsal:
07 srp 2010 05:40
od jasan
Někde jsem slyšel že se tomtom dělá i ve verzi pro linux. Fungovalo by to na Garmin nüvi 200?
Re: Garmin Nüvi 200 a tomtom

Napsal:
07 srp 2010 09:59
od addam
Zcela jistě NE.
Firma TOMTOM a firma GARMIN používají ve svých PNA navigacích svůj vlastní operační systém, údajně založený na linuxu. Ovšem to že je založený na linuxu, neznamená že je to linux a navíc každý s těchto dvou výrobců má ten systém jiný - tzn. nekompatibilní. Šance, že bys na PNA přístroji GARMIN nüvi 200 rozchodil program TOMTOM, je nulová.
Nicméně obě tyto firmy (TOMTOM i GARMIN) vyrábějí svůj navigační program také pro platformu WindowsMobile, takže je možno navigační programy TOMTOM i GARMIN zprovoznit v mnoha PNA / PDA / MDA zařízeních s operačním systémem WindowsMobile, nebo WindowsCE.
Re: Garmin Nüvi 200 a tomtom

Napsal:
26 srp 2010 21:53
od pepelopez
Dotaz na Addama -
- Kód: Vybrat vše
http://www.garmin.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/leden-2010/revoluce-v-navigacich-garmin-s-technologii-ecoroutehd-nahradime.html
- Lze tento soft vyzkoušet na voze Mitsubishi Galant ? Mohlo by to zajímat pár majitelů aut této značky .
Pravidla fóra.jpg
Re: Garmin Nüvi 200 a tomtom

Napsal:
27 srp 2010 05:13
od Jasper
Tenhle dotaz směřuj spíš k nějakému autorizovanému opravci Mitsubishi. Ta zásuvka je opravdu stejná u všech aut ale důležitý je typ komunikační sítě takže tahle věta:
Bezdrátové čidlo Garmin ecoRouteHD, které se připojuje do standardního konektoru OBD II, podporuje následující standardy komunikace: KWP2000 (ISO 14230), J1850 VPW, ISO 9141-2, J1850 PWM, CAN.
Re: Garmin Nüvi 200 a tomtom

Napsal:
27 srp 2010 15:10
od pepelopez
Díky za odpověď , ale z vlastní zkušenosti vím že zrovna Mitsubishi má problém s diagnostikou kromě MUTII a MUTIII (multi use tester). Zatím ale tato navi není na trhu, tak počkáme . Kabel s čidlem je, za 2700,- kč.

Re: Garmin Nüvi 200 a tomtom

Napsal:
27 srp 2010 15:36
od Jasper
Problémem muže být i to že kominkační síť ve vozidle může být kombinovaná. Uvedu na příkladu vozidel Peugeot. Starší modely používají dva typy komunikační sítě. Vysokorychlostní CAN pro komunikaci mez těmi počítači kde beží hustší objem dat jako počítač motoru, ABS, ESP apod. A pomalejší VAN pro počítač třeba klimatizace. Tady by to teoreticky nemusel být problém protože pro tohle čidlo je podstatný počítač motoru případně jednotka BSI (centrální počítač) a ty jsou v síti CAN. Jenže nikdo netuší co to udělá když se to čidlo připojií. Obecně vzato vozidla mladší pěti let používají kompatibilní vysokorychlostní komunikační sítě ale jestli to bude fungovat zjistíš teprve když to připojíš. Zase dám příklad. U současných vozidel která mají indikaci závady osvětlení nemůžeš nahradit standardní žárovku moderními diodami protože počítač to vyhodnotí jako závadu osvětlení. Stejné to může být s tím čidlem.
