Tohle je právě problém nakupování NO-NAME navigací z Číny (např. z
http://www.dealextreme.com), nebo od překupníků z Aukra, kteří to objednávají ze zmiňovaného dealextreme, pouze do toho navíc dají kradený navigační software a kradené mapy a vydělávají stovky tisíc na neznalosti zákazníků... S placením daní, nebo s reklamacemi, nebo s technickou podporou, si tito "Aukro-vyčůránci" většinou nelámou hlavu.
Už jsem to zažil milionkrát - lidé mi posílají mrtvé navigace z Aukra a následně zjistí že nízká nákupní cena, se jim pěkně prodražila
Říkáme tomu "syndrom svítících těžítek na stůl" ;-(
Uživatelce "
path88" v tomto případě doporučuji kontaktovat svého prodejce z Aukra a zkusit navigaci vyreklamovat. Na 99% pomůže když se přeflashuje firmware - ovšem jde o to, jestli na tento konkrétní model navigace jde někde firmware sehnat. Pokud je ten prodejce alespoň maličko slušný, tak z Číny objednává takové modely navigací, na které firmware existuje ke stažení.
Pokud "prodejce" odmítne reklamaci řešit (což je běžné), tak můžeš zkusit prohledávat internet a shánět firmware sama, ovšem v tom případě bude nutné nejdříve přesně identifikovat co je to vlastně za navigační přístroj. Možná že jednodušší bude, když se o identifikaci modelu pokusíš podle fotografií a technických parametrů na dealextreme.com (zároveň tam i uvidíš jaká je vlastně cena tvé navigace a lehce si spočítáš, kolik peněz na Tobě překupník vydělal za kradený soft a mapy). U jednotlivých produktů na dealextreme je na konci popisu diskuze uživatelů a v některých případech je tam i popis řešení specifických problémů, nebo dokonce i odkaz na stažení firmware.
Příklad:
- Kód: Vybrat vše
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23656
Pokud přístroj identifikuješ, ale firmware k němu v diskuzích na dealextreme nenajdeš, tak můžeš začít prohledávat diskuzní fóra po celém světě a hledat a hledat a hledat...