Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

R700T

Zde řešíme všechny modely navigací ASUS - např. R600/R300/R700/R700T...

R700T

Příspěvekod panter v 31 pro 2008 06:39

Ahoj lidi ,teprve dnes jsem našel tohle forum a přecházejí mě oči.Jsem laik tak se nedivte .Mam Asus R700T mam ji asi pul roku od té doby co jsem začal jezdit s nákladakem.Ale jak mě několikrát vytočila to se ani nedá říct :twisted: .Určitě kdo ji máte tak víte o čem mluvím,cesty co jsou postavené několik roků tak neexistujou,při zkoušení jsem dal vyhledat adresu přesně jsem věděl kudy mám jet přesto jsem se řídil navigací a skončil jsem uprostřed kaliště kde bagrovali bahno ,na to že mam 12t auto velice příjemné.Chtěl bych poprosit zdali protože jsem laik (jsem s ostravy ) :D místem bydliště to samozřejmě není.Rád bych věděl jestli nevíte o někom kdo by třeba i soukromě ale beru i obchod ,kdo by mě nedostal do navigace nejnovější mapy a ten zbytek co tam patří ,všichni píšete o IGO takže asi tohle .Mám to ještě v záruce tak bych do toho nerad laicky zasahoval abych to nezvrzal ,jsaem ochoten i záruku obětovat pokud opravdu je to lepší než originál.Díky moc a dík za odpověd.ahoj.
panter
 
Příspěvky: 27
Registrován: 31 pro 2008 05:55

Re: R700T

Příspěvekod Ivo K v 31 pro 2008 09:09

Co je to záruka? :o Aha, ty máš Asus a já Mio. 8-)

Ne, teď vážně. Podívej se přímo do vlákna o Tvém stroji(R700T), tam se toho dozvíš dost. Před úpravami je nutné do "toho" trochu proniknout.

Jinak k té záruce. Dají se provést úpravy, které Ti záruku neporuší. ;)
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K