od addam v 09 črc 2013 09:44
Je to jednoduché a nemá to nic společného s výrobcem navigace - program SmartMaps při své instalaci vytvoří (mimo spousty dalšího "balastu") složku MobileNavigator a do ní umístí svůj spouštěcí soubor "MobileNavigator.exe". Takže pokud jsi zvolila instalaci programu SmartMaps do vnitřní paměti přístroje, tak se logicky stalo to, že instalátor SmartMaps svým vlastním spouštěcím souborem "MobileNavigator.exe" přepsal původní spouštěcí soubor "MobileNavigator.exe" Tvého navigačního programu iGO PRIMO, a proto Ti najde spustit program iGO PRIMO.
Řešením je to, že do složky "MobileNavigator" nakopíruješ původní spouštěcí soubor "MobileNavigator.exe" ze zálohy ... kterou sis pravděpodobně neudělala.
Pokud jsi navigaci kupovala v naší firmě (ENTER Polička), tak bys ve vnitřní paměti přístroje měla mít složku "BU" a v ní zálohu zmiňovaného souboru najdeš - tuto složku před prodejem zákazníkovi v každé navigaci vytváříme a dáváme do ní právě ty nejdůležitější soubory pro případ že si zákazník i přes upozornění neudělá zálohu a tyto soubory si vymaže, přepíše, apod.
Takže pokud sis zálohu neudělala a pokud navigace nebyla zakoupena v naší firmě (není tam složka BU), tak mi zavolej až budeš mít navigaci u sebe, po telefonu uděláme identifikaci modelu + verze programu a následně Ti pošlu správný spouštěcí soubor, který tam nakopíruješ.
Vzorný otec, manžel a milenec