1) Navigační programy iGO (iGO8/AMIGO/PRIMO) jsou jedny z mála navigačních programů, ve kterých je možno používat mapy od všech třech výrobců mapových podkladů - tzn. od TeleAtlasu, NAVTEQu i od lokálních dodavatelů (TOPMAP). Všeobecně odjakživa u všech navigací platí to, že západní Evropa je zpracována výborně, ČR+PL+SK+HU jsou poslední státy které jsou zpracovány velmi dobře a všechno co je dál na východ, nebo jiho-východ, je zpracováno podstatně hůře.
Takže pokud je pro Tebe důležité ježdění po těchto východních státech, tak je vhodné si koupit (nebo pronajmout) mapy od lokálních výrobců (TOPMAP), protože u nich bývá mapové zpracování těchto států lepší, než u TeleAtlasu, nebo NAVTEQu.
Ty uvádíš konkrétně mapu Chorvatska, takže když se podíváš na naviextras.com, tak u mapy Chorvatska ve nápis TOPMAP - to znamená, že tato mapa je od lokálního výrobce (viz. obrázek).
croatia.jpg
2) Ano - je velmi důležité udělat si kompletní zálohu - tzn. jak zálohu vnitřní paměti přístroje, tak i zálohu paměťové karty (pokud byla součástí dodávky).
3) Zdířka o které se zmiňuješ, je tam podle mého názoru pouze proto, že šasi (krabička) jednotlivých navigací je unifikovaná. Tak tomu je i v případě mnoha jiných značek a modelů navigací - osobně si myslím, že je to tak proto, že pro výrobce elektroniky je levnější navrhnout a lisovat jeden typ krabičky, do kterého se pouze následně vkládají různé komponenty (v tomto případě jiná základní deska). A nebo je tam ta zdířka z nějakého praktického důvodu - třeba je to příprava na nějaké doplňkové příslušenství - napadá mne třeba couvací kamera, nebo vstup pro mikrofon, nebo vstup pro dálkové ovládání, nebo něco jiného ... a nebo je ta dírka prostě slepá
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.