Stránka 2 z 2

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 09 úno 2009 16:07
od amatér
Přesně tak. Přechod na noční scheme je skokový u terénu.

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 09 úno 2009 16:39
od tomasii
Běží to jako u předchozích verzí, akorát se dá jednoduše obejít externí přepínání druhu oblohy (changerem, apod.) jednoduchou volbou scheme ve skinu.

Jj. v jednoduchosti je síla. :lol:

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 05 črc 2010 00:13
od Maurik
amatér:

Chci se zeptat, budu to fungovat i na iGO8, které není na sd kartě, ale ve vnitřní paměti? Pokud ano, kde tam naleznu složku scheme a zda se to do ní dává zazipované, nebo se to do ní extrahuje? A to ui_amater mám dá k tomu ui co je v data.zip?

Díky

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 05 črc 2010 14:16
od tomasii
Složka se schematy je v iGO8/content/scheme a je jedno, kde složka iGO8 je a jestli si ji přejmenuješ.

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 06 črc 2010 18:04
od Maurik
Dík, ale když tam tu složku scheme nemám, tak ji mám vytvořit?

Takže tedy to mám udělat tak: Ve složce iGO8/content vytvořím složku scheme a do ní nakopíruju ty scheme, pak do data.zip kde je to původní ui igo8, nakopíruju to ui_amater???? A je hotovo?

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 06 črc 2010 18:35
od amatér
NE, ui_amater je samostatná složka, která se umísťuje mimo data.zip, vedle něj, branding.zip, *.exe souboru ...přímo do složky s iGO8, její použití má ale smysl pouze v případě, že chceš použít scheme pro iGO8, které jsem upravoval.

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 06 črc 2010 19:21
od Maurik
Ok dík, já se jen ptám, abych si tam neudělal galimatyáš :-D Dobrá tak to ui dam vedle, ale co s tím scheme, když to tam nemám?

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 06 črc 2010 19:30
od amatér
:D Vytvořit v \iGO8\content\scheme, a do té složky je vložit.

Re: složka ui_xxx

PříspěvekNapsal: 06 črc 2010 19:50
od Maurik
Dík moc, to jsem potřeboval vědět. ;) :)