Stránka 1 z 30

Themechanger - univerzální pro všechny skiny

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 08:41
od SvoDa
Jinak kluci a především vovi, ty už to máš v podpisu:
ptal jsem se a nějak to zapadlo na GJ themechanger (pomalé stmívání,..) Musí tam být i ještě ta složka iGO8/Mortscript (přepíná roční období a "zahajuje" stmívání,...) cosme testovali u Micsanu, vč. Xerses72 scheme, které obsahují složku Xerses72 s ročními obdobími, nebo stačí jen ten GJ themechanger.ui v iGO8/themechanger a soubory autochanger.zip, crepuscolo.zip a autochanger-night.zip ve content/scheme :?:
Já to ještě neměl kdy testovat.

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 08:54
od vovi
Já to vyřešil šalamounsky - kvůli Micsanu a "italům" jsem tam nechal původní složku Mortscript; kvůli GJ jsem zavedl ještě složku Themechanger, do které jsem šoupl jednak to jeho Themechanger.ui, druhak zkopíroval z Mortscriptu všechny ty věci pro Themechanger (exe, mscr a to třetí jsem zapomněl - jestli tam vůbec něco třetího bylo :oops: ).
Ty ZIPy pro autochanger jsou normálně ve Scheme.

Chodí to dobře. A pěkně se pozná, kam si to pro ten skript chodí - v Themechanger mám verzi 5, která umí i oblohu; v Mortscript verzi 4, které "jen" ztmavuje barvy :D

EDIT: ale zdá se, že se tvůrci dohadují a sjednocují postupy - Dimka 1.1.11a už to taky podporuje (a zdá se, že to používá stejně jako GJ, jen tu složku nazývá Thememanager - aspoň v Readme.txt, ale možná to je jen informační šum, ještě jsem to netestoval). A na IGO8MODS.COM jsou ke stažení i pěkně setříděné soubory pro obsluhu Themechangeru i oblohy v jednom balíčku.

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 09:01
od xtran
:D Sipka zmizla.Zase jsem o neco chytrejsi.Dikes a hezky den!!!
Vlada

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 09:58
od SvoDa
Vovi, mám to podobně, jen
Themechanger.ui mám dle návodu v iGO8/Themechanger/ a
Mortscript s těmi exe, mscr,.. jsem nechal jak byl, tzn. iGO8/Mortscript/
takže je nemám v sobě, ale vedle sebe.

Já právě netuším a ani GJ a ani diMka o tom nikde nepíšou, přestože se jich na to to lidi na těch jejich Guestbook ptají, jestli je tem Mortscript vůbec potřeba. Když jsem zkoumal kdysi jeho, tak volí kromě střídání autochanger.zip (denní scheme) s crepuscolo.zip (jasnější noc - rozednívání) či autochanger-night.zip (tmavá noc) především střídání speciálních scheme pro roční období a to ještě GJ a ani diMka neumí. Ten jejich themechanger.ui řeší střídání jen autochanger.zip, crepuscolo.zip a autochanger-night.zip, nikoliv spring. summer, autumn a winter.

Můžeš tu tedy popsat, jaké změny si svou úpravou tedy vlastně pozoroval oproti předchozímu stavu a příp. oproti Micsan?
Možná by nebylo od věci napsat podrobnější návod, popř. jako snadnější a méně zdlouhavější řešení upnout sem přímo příslušné soubory s textem, toto patří do ...., toto pak do....
Nehodlám tě pochopitelně nijak úkolovat, ale jsi v tom asi nejdál a kdo chvíli stál, už stojí opodál :lol:

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 10:11
od SvoDa
Pro začátek diskuse, která možná patří jinam (když tak to přesuň):

scheme Xerses72 pro Themechanger (color.ini jsem upravil pro zobrazování slunce a obloh):
SCHEME.zip


mortscript pro Xerses scheme a složka GJ themechanger:
iGO8.zip

Myslím ale, že jelikož je v themechanger.ui nic neodkazuje na nějaké .mscr či .exe a už vůbec na nějakou jinou složku, natožpak složku Mortscript, že sem složka mortscript nepatří a obejde se to bez ní.

gfx:
GFX.zip


Pozn. pro začátečníky - před použitím rozbalit :D

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 10:26
od vovi
Byls rychlejší - já zrovna musel na hodinku od počítače a nestíhal jsem.

Já to EXE dával do složky Themechnager jako součást prvního pokusu - v tom THEMECHANGER.UI se totiž volá THEMECHANGER.EXE a já si pořád nejsem jistej, jak se vlastně chovají WinCE pokud požadovaný EXE soubor nenajdou přímo v adresáři, odkud jej voláš.

Důkaz ;) :
Kód: Vybrat vše
<script TC_avviaprogramma_start>
   START_APPLICATION "themechanger.exe" ""
150   runif vColorSchemeDayName "autochanger" d_SelectShemeTC 0
150   else_runif vColorSchemeDayName "crepuscolo" d_SelectShemeTC 0
150   runif vColorSchemeNightName "autochanger-night" d_SelectShemeTC 1
150   else_runif vColorSchemeNightName "crepuscolo" d_SelectShemeTC 1
</script>


A vzhledem k tomu, že jsem chtěl porovnávat ty verze 4 a 5, jsem to tam nakonec nechal na obou místech - zdá se, že se to nijak netluče; oba ty T-Changery chodí dle očekávání a liší se právě jen tím (ne)zobrazováním oblohy.

A ten mortskript podle mého nutný je - zkus ho smazat (nebo přejmenovat - ale máš-li jich víc, jako já, tak asi všechny exempláře) a nechodí to. Tím přejmenovat HO myslím přímo ten soubor, ne adresář - to si ty Wokna najdou.

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 10:41
od SvoDa
OK, to volání START_APPLICATION "themechanger.exe" v themechanger.ui jsem přehlédl :oops:
jinak mnou vyvěšené scheme Xerses72 obsahuje již upravené color.ini ve všech scheme ( .zip), tzn. i v autochanger.zip, crepuscolo.zip a autochanger-night.zip), takže i když mám navolené pro themechanger potřebné automatické přepínání den/noc a navolené schéma pro den - autochanger.zip a pro noc - autochanger-night.zip tak oblohu a Zoncnu pochopitelně vidím.
Stejně tak jsem upravil všechny color.ini v Xerses v těch složkách s ročními obdobími.
Výše je to k dispozici.
V gfx jsem i opravil, už jsem to tu někde psal, za pomoci JNKopra vycházející/zapadající Zoncnu (tuším, že to je sun_3.bmp), aby měla průhledný proužek dole, tzn. aby bylo výš a trošku dříve vycházelo a trošku později zapadalo, tak, aby to bylo reálnější (na obloze jsem ještě zapadající skunce viděl, ale na displayi už ne - samozžřejmě to závisí i na výšce horizontu, jelikož na horách mizí kotouč dříve, než u nás na Hané :D
Podobně se upravovalo slunce v poledne, aby bylo na obloze displaye vidět, ikdyž je ve skutečnosti tak vysoko, že bys ho vidět nad horizontem neměl (tam je zase průhledný proužek nad ním)

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 13:13
od mkb
Zkoušel jsem "Scheme Xerces72 - LeSScro [Mode Realiste]". Podle návodu potvrzeného jedním moderátorem z fora Mioskins, soubory Mortscriptu i themechangeru musí být přímo rootu iGO8. A dle podpisů jsou diskutující dimkaři, gurjonisti, choupové i miscanisti.....

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 13:32
od SvoDa
No dobře, ale jde o to, jestli vedle sebe v igo8, tzn. iGO8/Themechanger/themechanger.ui a vedle ní iGO8/Mortscript s těmi svými soubory .exe a .mscr
nebo jestli mají být v sobě ve složce, tzn. např. iGO8/Themechanger/themechanger.ui + ty soubory .exe a .mscr ze složky Mortscript
nebo jestli mají být v sobě ve slože iGO8/Mortscript/ty soubory .exe a .mscr + themechanger.ui ze složky themechancer :?:

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

PříspěvekNapsal: 28 led 2009 13:41
od mkb
No z návodu mi vyplývalo, že tam žádná složka být nemá, ten moderátor to potvrdil.
Kopíruji z jeho mailu:

Dobrý den,
ve skutečnosti se všechny soubory Mortscript musí být v rootu iGO8
Nezapomeňte spustit Mortscrip.exe pro zařazení do registru.
A+
GeoPat59

Tuto verzi jsem stahoval zde: http://www.4shared.com/file/81729128/38 ... me_26.html
je to verze 2.6 (už vyšla v2.7)