Stránka 1 z 2

iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 09 led 2009 20:46
od jaho
Po nainstalování iGO8.3.2, skin GJ 5.8, vše na SD se mi stalo, že po vypnutí a znovu zapnutí (reset) mi při startu vypíše hlášku: "Failed to open file" gfx/night/sky_1.bmp exiting application" a iGO spadne.
Poradíte mi kde je chyba a jak ji opravit?
Díky.

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 09 led 2009 20:57
od amatér
Problém asi bude v tom, že jsi zapomněl přidat soubory do složky gfx.

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 09 led 2009 22:22
od efko
Já mám problém se zobrazením oblohy.I při max.náklonu vidím jen asi 3/4 cm oblohy a to ještě tmavě modrou a sluníčko nikde.Obloha stažena na Tomasii,IGO8 8.3.2,skin Dimka a GJ 5.8.Co s tím?

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 10 led 2009 08:49
od SvoDa
A doplnil jsi do scheme.zip, které používáš do souboru color.ini (popř. i color3d.ini) do sekce [other] ty řádky dle tomasII návodu :?:
A restartoval navigaci :?:
A navolil to scheme, do kterého jsi tyto řádky přidal :?:
A umístil složku gfx přímo do adresáře iGO8, tzn. vedle content, licence, data.zip., igo8.exe :?:

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 10 led 2009 10:45
od jaho
Díky...ale v složka GSX je správně přímo v adresáři, nové scheme jsem nahrál do složky ../content/scheme a teď jsem z toho jelen. Mám ještě k těm novým scheme (Real-View Day V5, Real-View Night V5) složku GFX, ve které jsou složky "day" a "night" a v nich různé *.bmp a *.spr.
Takže teď nevím, jestli obsah této složky GSX (tj. složky day a night) nakopírovat přímo do GSX v hlavním adresáři, nebo tam kopírovat jen obsah těchto složek.

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 10 led 2009 10:56
od SvoDa
No to je právě otázka, kam které scheme (soubor color.ini sekce "other") odkazuje a volá na ty .bmp a .spr soubory.
Některé scheme je volají přímo do iGO8/gfx a některé do iGO8/gfx/day, resp. iGO8/gfx/night, popř. do iGO8/gfx/Xerses72/day,....
To ti pak říká, kam ty soubory .bmp a .spr umístit, nebo v řádcích v color.ini přepsat cestu tam, kde je máš.

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 10 led 2009 14:15
od vuvu
jaho píše:Po nainstalování iGO8.3.2, skin GJ 5.8, vše na SD se mi stalo, že po vypnutí a znovu zapnutí (reset) mi při startu vypíše hlášku: "Failed to open file" gfx/night/sky_1.bmp exiting application" a iGO spadne.
Poradíte mi kde je chyba a jak ji opravit?
Díky.

Dělalo mi to ve všech variantách které mám v podpisu, ale chtělo to sun_2. Z níže uvedeného jsem do gfx dohrál sun_2 a 3 a je po problému.

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 24 led 2009 21:36
od deusexx
Ve složce GFX je tento soubor: sky_night.bmp",v color.ini ve schématu mám tento řádek: background_picture_0="gfx/sky_night.bmp" Měla by to být obloha s hvězdama.Ovšem nikdy jsem ju zatím neviděl.Kde je chyba?

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 24 led 2009 22:32
od vuvu
deusexx píše:Ve složce GFX je tento soubor: sky_night.bmp",v color.ini ve schématu mám tento řádek: background_picture_0="gfx/sky_night.bmp" Měla by to být obloha s hvězdama.Ovšem nikdy jsem ju zatím neviděl.Kde je chyba?

Já mám oblohu z hvězdami pouze ve scheme Xerses - novilunio - v11. V ostatních nainstalovaných scheme pouze světle nebo tmavomodrou s mráčky nebo bez.

Re: iGO8.3.2. a problém s GFX

PříspěvekNapsal: 24 led 2009 22:54
od chucky
Můj celej zápis v noční scheme v color.ini je tekhle a funguje bez problemu:

[other]
texture="gfx/night/texture.spr"
sun="gfx/night/sun.spr"
sky="gfx/night/sky.spr"
heightcolormap="nightheightcolormap.bmp"
background_picture_0="gfx/sky_night.bmp"
sun_picture_0 = "gfx/moon.bmp"