Stránka 30 z 35

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 06:46
od w32honza
Diky, urcite si vyberu.

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 15 lis 2009 18:25
od amatér
Zas něco z ruského fóra
display_1.JPG

Přiložený archiv rozvalit, a soubory .mdl a .tex přidat do gfx. Do sys.txt potom přidat zápis:
[3d]
car_day="Skoda_Felicia_UAMK.mdl"
car_day_ghost="Skoda_Felicia_UAMK.mdl"
car_night="Skoda_Felicia_UAMK.mdl"
car_night_ghost="Skoda_Felicia_UAMK.mdl"
Skoda_Felicia_UAMK.rar

Díky psb

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 22:48
od beendy
Prosím Vás pánové,už se mi podařilo položit mapu na 85 stupňů a tak sem si říkal,že bych použil nějaké mráčky,čtu to už 3 hodiny a jsem z toho jelen scheme do scheme, gfx?,nenašel by se tu nějaký ucelený postup? Moc Vás prosím.

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 22:55
od mkb
No sláva že jsi dal vědět, že funguje to položení mapy. Sice jsme to řešili v jiném vlákně, ale stačí mi to i zde. ;)

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:00
od beendy
Moc se omlouvám,že jsem zapoměl napsat výsledek svého prvního pokusu, je to OK,samou radostí mi to nějak ušlo, jenom místo 90 stupňů jsem použíl 80.

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:06
od mkb
Oblohy mění zápis v použitém scheme:

background_picture_0="gfx/sky0.bmp"
background_picture_1="gfx/sky1.bmp"
background_picture_2="gfx/sky2.bmp"
background_picture_3="gfx/sky3.bmp"
background_picture_4="gfx/sky4.bmp"
sun_picture_0 = "gfx/sun_0.bmp"
sun_picture_1 = "gfx/sun_1.bmp"
sun_picture_2 = "gfx/sun_2.bmp"
sun_picture_3 = "gfx/sun_3.bmp"

ty soubory s příponou *.bmp musí existovat. Podívej se na ten zápis. V iGo8 musí být adresář gfx a v něm příslušné soubory (obrazy) oblohy.

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:16
od beendy
Jo ty zápisy tam jsou, bez čísel 1,2,3 ale ty čísla jak jsem tady vyčetl jsou zřejmě pro pohyb

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:21
od mkb
Možná se to tak dá říct. Ráno je to sky4.bmp, v poledne sky0.bmp. Noc je sky.bmp.

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:26
od beendy
Takže teď vytvořím složku Scheme v Igo8/content/, protože ji tam nemám a vložím tam tvoje soubory, jestli to chápu dobře.

Re: Scheme pro iGO 8.3

PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:38
od mkb
Ano. Když nemáš vlastní scheme, vezme si ho iGo z data.zip/ui_igo8/common. Vlastí scheme by mělo obsahovat minimálně složky "content.nng, dayheightcolormap.bmp a color.ini". Vím, že je to takto složité. Možná bys měl nějaké scheme najít (třeba v tomto vlákně) a při jeho použití zjistíš jak to funguje.