Stránka 5 z 8

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 13:35
od expertdb
Díky pánové.
Takže jestli tomu dobře rozumím ,xxxxxcolormap vlastně jakoby přepisuje ten soubor .dem?

Ten příklad s Tatrami asi nebyl správný,protože velmi světlý flek při přiblížení se tam zobrazuje i při použití jiného xxxxxxcolormap.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 13:42
od mkb
Spíš bych řekl popisuje terén dle nadmořské výšky, barvami zadanými v xxxxcolormap.bmp.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 13:47
od vovi
Ten dayheightcolormap.bmp je vlastně "barevná stupnice nadmořské výšky" (v kartografii se tomu říká hypsometrie - v každém školním atlase takové mapy byly ... nížina zeleně, hory hnědě).

A ten "flek" v Tatrách je způsoben tím, že holý terén se sice vybarvuje podle stupnice z dayheightcolormap.bmp, ale pokud jsou ještě v mapě plochy určené k vybarvení, obarví se jejich vnitřky barvou podle zadání ve zvoleném souboru "scheme". Proto taky z polské strany, kde chybí mapa, je terén obarven; ze strany slovenské, kde je mapa, je na takto obarvený terén ještě položena obarvená plocha (asi "skála", "les", "led" nebo tak něco).

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 14:24
od deusexx
To SvoDa,Amatér .....Něco málo k těm color.ini Já si upravoval tady v tom souboru vodu,šipky.....a v GJ jsem je měl furt stejný,jako před přepsáním.Pak jsem si všiml,že tam je taky to color3d.ini,takže to bude chtít upravit asi aji tam.Ale zatím jsem to netestoval a neopravoval,protože po 10 upravených schématech už jsem na to neměl náladu ani chuť :(

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 15:31
od mkb
to deusexx:

Když je ve schematu pouze color.ini, používá jeho nastavení 2d i 3d pohled. Jsou-li tam oba, color.ini je pro 2d zobrazení a color3d.ini pro 3d zobrazení. V tomto případě může být použit i různý xxxxcolormap. Jen musí být správně nalinkován v color, popř. color3d.ini.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 16:23
od deusexx
To mkb Díky,to mě pak taky napadlo,ale už jsem neměl sílu to testovat.Někdy je potřeba taky pospat :lol:

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 19 dub 2009 19:53
od mscz
Přeji Hezký večer. Můžete mi Prosím poradit. Jde dohromady dimka_272 a 3D povrch Xerses V5. Marně se pokouším už druhý den je dát dohromady. Proházel jsem už všechny možný soubory a cesty a povrch je pořád plochý jak deska. Ještě bych měl dodat, že jsem začátečník a prozatím věci dělám systémem pokus omyl ikdyž se snažím pochytit Vaši konverzaci (díky Vám už změním oblohu:-)) Když spustím v navigaci některé scheme V5, tak povrch je pořád klasický ne takový jaký je vyobrazen zde: http://artwork-igo8.blogspot.com/search/label/scheme. Můžete mi poradit jaké soubory ovlivňují tyto povrchy a jak je upravit. Pročítal jsem forum, ale asi nehledám, tam kde bych měl. Třeba to ani nejde, tak mně kdyžtak jen zastavte. Díky. M

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 19 dub 2009 19:58
od amatér
Mrkni ještě sem
Kód: Vybrat vše
http://artwork-igo8.blogspot.com/search/label/colormap
To je asi to co hledáš.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 19 dub 2009 20:35
od chucky
Koukni do složky iGO8/Content/Dem jestli tam máš soubor Europe_NASA.dem, To je terén, abys to neměl placaté

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 19 dub 2009 20:39
od deusexx
Píšeš,že máš plochý povrch.Nebude zakopaná sobáka v Europe_NASA.dem.Máš ho ve správné složce?iGO8\content\dem.Je to možná blbá otázka.Nebo je "nadrbnutej".Já,když ho měl špatnej a nebyl k přečtení,tak jsem měl povrch taky plochej.Byla to chyba karty.

Chucky,tys mě předběhl v psaní :lol: Ale myšlenka je stejná ;)