Tome, nevím, jestli to rozumím, ale tady už dávno nepoužíváme toto:
sun_picture_0 = "gfx/sun_0.bmp"
sun_picture_1 = "gfx/sun_0.bmp"
sun_picture_2 = "gfx/sun_1.bmp"
sun_picture_3 = "gfx/sun_1.bmp"
ale toto:
sun_picture_0 = "gfx/sun_0.bmp"
sun_picture_1 = "gfx/sun_1.bmp"
sun_picture_2 = "gfx/sun_2.bmp"
sun_picture_3 = "gfx/sun_3.bmp"
a ty čtyři typy sluncí tu visí pár stran vzad a jsou i v běžných gfx i u Xerse. Střídají se od východu k západu v pořadí 3 -> 2 -> 1 -> 0 -> 1 -> 2 -> 3
Při použití posunutých sluncí pro střední část dne je logické, že přechod z neposunutého na posunuté je pád dolů k horizontu, ale to nám nevadí a je to stravitelné. Horší je, když nám stoupá tak nahoru (to slunce

) že zmizí z displaye nad horní okraj. Tomy bychom se rádi v následujících měsících vyhnuli tím, že pro jaro a léto budou slunce ještě více posunutá směrem k horizontu (ještě delší prázdný proužek nad ním). O to větší pak bude samozřejmě i skokový přechod a jde o to, aby se tímto skokem nedostalo slunce s proužkem dokonce pod horizont, proto jsem se pral, na to, jestli to někdo nezkoušel s více než 4 slunci, kdy by těch skokových přechodů bylo sice víc, ale nebyly by tak dramatické, dokonce s rizikem jejich zmizení pod horizontem.