Stránka 2 z 8

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 17:12
od Dopi
Mimochodem, k čemu je soubor psyheightcolormap.bmp?

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 17:15
od amatér
Já se pouze domnívám, že je to soubor, který je vlastně přechodem oblohy a terénu. Znovu podotýkám, je to má domněnka.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 17:23
od SvoDa
@discover, vuvu a ostatní:
Buď máš obsah iGO8 na SD/igo8 nebo na My Flash Disk/igo8 nebo My Flash Disk/Miomap/Mimopap/igo8.
Ať to máš kdekoliv, soubor dayheightcolormap.bmp patří přímo do složky common a soubor nightheightcolormap.bmp do složky common/night. Složka common mohou být na třech různých místech a pokaždé se stejným výsledkem - lepší (jiné) zbarvení terénu (jinak barevná škála související m.j. i s nadmořskou výškou:
1. v souboru data.zip
2. ve zvlášť vytvořené složce ui_igo8
3. ve skinuBlaBlaBla.zip
+ další varianta
jak píše mkb
4. "přizipovat do souboru scheme.zip v color.ini

screeny umístění colormap (day/night)
v souboru datazip.jpg

ve zvláštní složce ui_igo8.jpg


Nejideálnější varianta je 2.
Dokud budeš mít tuto složku v igo8, bude její obsah ovlivňovat jakékoli jiné a nové data.zip, skin.zip a scheme.zip, tzn. budeš-li "to" upravovat v data.zip a budeš-li pak někdy chtít nový data.zip, např. nutný k novější verzi igo8, musíš všechny své předchozí úpravy ve starém data.zip "dodělat" do nového data.zip a věř že za pár týdnů si nebudeš pamatovat, co všechno si v tom předchozím vlastně předělával. Totéž platí pro skin.zip a scheme.zip. jinými slovy, obsah iGO8/ui_igo8 je nadřazení jak data.zip, tak skin.zip, tak scheme.zip, ale to už se tu psalo mnohokrát.

Na netu, např. na http://artwork-igo8.blogspot.com/search/label/colormap jsou některé soubory variantně označené kromě standartního nightheightcolormap.zip i nightheightcolormap2.zip, popř. nightheightcolormap3.zip, atd. totéž u day, můžeš si je dát do příslušné složky common/night resp. common klidně všechny, ale fungovat bude jen ten nightheightcolormap.zip nebo dayheightcolormap.bmp protože právě na tyto názvy a žádné jiné se program odkazuje, co se týče barevné škály terénu. Ty s těmi čísly jsou jen odližení varianty a až tě např. omrzí používaný nightheightcolormap.zip, přejmenuješ si ho třeba na nightheightcolormap9.zip a použiješ nightheightcolormap2.zip, který za tím účelem přejmenuješ na nightheightcolormap.zip, čili odstraníš z názvu tu dvojku, popř. trojku, atp. aby měl košér jméno a byl čitelný programem.
Snad by toto vysvětlení již mohlo stačit.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 18:52
od discover
No ted je mi to jasny, ja stale nechapal, jak si v Miu vyberu v common, v prehrsli souboru, zrovna ten jeden konkretni. Takhle tomu rozumim, ono je to smerovano jen na jeden konkretni a ja si musim ten zvoleny prejmenovat. Ja porad premyslel a hledal nejaky svitch ci cestu k volbe souboru. Moc dekuji, je mi vse jasne, konecne :!: . Zase se potvrdilo, ze kdo se nezepta, nevi. Jeste jednou diky a zejmena SvoDovi za perfektni a nazorne vysvetleni. :D :D :D

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:00
od amatér
@SvoDa, jak jsem pochopil, tvůj poslední příspěvek v tomto vláknu byl na základě dotazů na SZ. Jinak bych byl nerad, kdyby někdo měl pocit, že se má soubor psyheightcolormap.bmp přejmenovat na dayheightcolormap.bmp nebo nightheightcolormap.bmp TO V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:07
od SvoDa
Přesně tak, proto jsem ten "návod" day/heightcolormap.bmp uvedl jménama tazatelů, která nejsou totožná s tím psyheightcolormap.bmp. Ten taky nevím, na co je. Oblohu vykresluje soubor sky.bmp

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 07 říj 2008 10:41
od mkb
Nějak mi tato debata utekla, jinak bych reagoval dřív. Myslím, že je jedno, jmenuje-li se soubor pro obarvení terénu psyheightcolormap.bmp, dayheightcolormap.bmp nebo nightheightcolormap.bmp. Důležité je, aby k němu byla v správně zadaná cesta v color.ini příslušného schematu. (Jsou-li tyto soubory vždy v příslušném schematu, není nuté vrtat se v data.zip. To již bylo zmíněno dříve.).
Na oblohu má vliv pouze řádek 3d_sky = 0,100,130,252, (R,G,B) v color.ini. Změna souboru sky.bmp v ui_igo8\common... nic neřeší. Odskoušeno.!

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 08 pro 2008 21:16
od chucky
Tak sem se s tím trochu pohral a vytvořil 3 dení a 3 noční schéma se sněhem (mírnou, normální a drsní zimu).

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 13 pro 2008 23:59
od tomasii
Schemata jsou pěkná, dík.

Re: colormap

PříspěvekNapsal: 14 pro 2008 09:04
od Jarouš
@Chucky:Jak psal Tomáš,scheme jsou opravdu dobrá,ale stačí to sem dávat jenom jednou,protože jak jsem si všiml,jsou pověšena i v příslušném vlákně.Jinak se to tady znepřehlední :!: