Ještě krátká poznámka k tomu REAL VIEW, které se u Primo jmenuje JUNCTION VIEW ("křižovatkový" pohled) -
Při reálné jízdě jsem to nezkoušel, ale pustil jsem si průlet ve velikosti povolené rychlosti.
Chová se to tak, že v okamžiku, kdy se objeví návěští, začne tento JUNCTION VIEW vystřídá běžnou navigační mapu a až místě manévru (zbývá 0m) se vrátí navigační mapa
Není to tak špatná funkce, kdyby byla v té animaci vidět i navišipka nebo ta animace se s navimapou alespoň nějak střídala (problikávala). Uvidím až jak to bude vypadat v reálu, jestli je to na škodu nebo ve prospěch orientace v křižovatce.
Problém pro ty, co to budou používat je jen v tom, že se to objevuje jen tam, kde jsou návěští, na tom je dobře mapa CEDA i TA, ale ty zas nemají DA,které PRIMO taky podporuje a ty jsou zase jen v Navteq, kde je návěští pramálo. Takže je nutný (prozatím) kompromis