Re: Vtipy
Napsal: 18 led 2021 20:25
Taky něco pro zasmání…
Zkusil jsem registraci do toho očkovacího systému. Zadal jsem telefonní číslo na svůj mobil, systém mi hned poslal 1. PIN, ten jsem vyplnil a odeslal a posunul se z pozice 2 do pozice 3. Tam zadal "Základní kontaktní údaje" včetně "Čísla pojištěnce" z přední strany karty OZP, potom i "Místo trvalého pobytu" a vybral "Preferované očkovací místo" a odeslal žádost. Přišel mi 2. PIN a přesunul jsem se do pozice 4 a napsalo mi to, že:
Vaše registrace na očkování proti onemocnění COVID-19 proběhla úspěšně!
Termíny pro rezervaci jsou aktuálně vyčerpány
Další termíny budou uvolňovány v závislosti na dostupnosti vakcín
PIN 2 obdržený prostřednictvím SMS je stále platný.
Uschovejte si jej pro budoucí použití při rezervaci na portálu reservatic.com/ockovani.
Jak lehké a jednoduché. Tak to zkusím za týden znovu, nebo si počkám na výzvu.
Když to tak hladce šlo, tak jsem zkusil totéž pro Hanku. Opět zadal telefonní číslo, systém mi hned poslal 1. PIN, ten jsem vyplnil a odeslal a posunul se opět z pozice 2 do pozice 3. Tam začal vyplňovat "Základní kontaktní údaje" a přitom jsem zjistil, že je na její kartě OZP uvedené stejné „Číslo pojištěnce“, jako na mé. Tak mi došlo, že tím „Číslem pojištěnce“ oni rozumí Rodné číslo a ne to číslo 261105555 z přední strany karty OZP, které jsem zadal u sebe. Došlo mí, že je to telefonní číslo na OZP. To jsem já u sebe omylem zadal a systém ho akceptoval. U Hanky jsem zadal tedy její Rodné číslo a hned to řeklo, že jí není 80 a musí počkat na únor. Já jsem tedy zaregistrován na telefonní číslo zdravotní pojišťovny (pokud to má být formát RČ, pak jsem se narodil 5. listopadu 1926 a mám číslo 555).
Tak jsem zvědavý, kdy mě povolají na očkování…
Tomáš
Zkusil jsem registraci do toho očkovacího systému. Zadal jsem telefonní číslo na svůj mobil, systém mi hned poslal 1. PIN, ten jsem vyplnil a odeslal a posunul se z pozice 2 do pozice 3. Tam zadal "Základní kontaktní údaje" včetně "Čísla pojištěnce" z přední strany karty OZP, potom i "Místo trvalého pobytu" a vybral "Preferované očkovací místo" a odeslal žádost. Přišel mi 2. PIN a přesunul jsem se do pozice 4 a napsalo mi to, že:
Vaše registrace na očkování proti onemocnění COVID-19 proběhla úspěšně!
Termíny pro rezervaci jsou aktuálně vyčerpány
Další termíny budou uvolňovány v závislosti na dostupnosti vakcín
PIN 2 obdržený prostřednictvím SMS je stále platný.
Uschovejte si jej pro budoucí použití při rezervaci na portálu reservatic.com/ockovani.
Jak lehké a jednoduché. Tak to zkusím za týden znovu, nebo si počkám na výzvu.
Když to tak hladce šlo, tak jsem zkusil totéž pro Hanku. Opět zadal telefonní číslo, systém mi hned poslal 1. PIN, ten jsem vyplnil a odeslal a posunul se opět z pozice 2 do pozice 3. Tam začal vyplňovat "Základní kontaktní údaje" a přitom jsem zjistil, že je na její kartě OZP uvedené stejné „Číslo pojištěnce“, jako na mé. Tak mi došlo, že tím „Číslem pojištěnce“ oni rozumí Rodné číslo a ne to číslo 261105555 z přední strany karty OZP, které jsem zadal u sebe. Došlo mí, že je to telefonní číslo na OZP. To jsem já u sebe omylem zadal a systém ho akceptoval. U Hanky jsem zadal tedy její Rodné číslo a hned to řeklo, že jí není 80 a musí počkat na únor. Já jsem tedy zaregistrován na telefonní číslo zdravotní pojišťovny (pokud to má být formát RČ, pak jsem se narodil 5. listopadu 1926 a mám číslo 555).
Tak jsem zvědavý, kdy mě povolají na očkování…
Tomáš