Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Ze života hmyzu a prodejců

Tady většinou popíjíme, zapíjíme a slavíme :lol:

Moderátor: deusexx

Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod addam v 16 črc 2008 11:06

Veselý příběh z natáčení - cca 1 rok starý, našel jsem ho dnes při archivaci mailů ;-)

Úvodní slovo:
Navigace mají funkci, která v režimu navigování zobrazuje maximální povolenou rychlost v místě kde zrovna jsem (např. v obci 50km/h, na dálnici 130km/h atd.) samozřejmě se jedná pouze o doplňkovou informaci, která nemusí odpovídat skutečnosti a často ani skutečnosti neodpovídá - především v ČR a ostatních východních státech. Takže se třeba stane, že v určitém úseku na D1 mi to ukazuje že mohu jet maximálně 70km/h a přitom ve skutečnosti tam mohu jet 130km/h.

Občas se stane, že se někdo ze zákazníků zeptá proč zobrazované informace v některých místech nesouhlasí se skutečností, ale zatím úplně každý pochopil že nic na světě (kromě firmy ENTER) :D není dokonalé a že v některých místech to prostě neodpovídá skutečnosti.

Pak se ale objevil pan "Opicka", který byl s navigací na Slovensku kde je maximální povolená rychlost v obci 60km/h a navigace MIO zobrazuje že je maximální povolená rychlost 59km/h. Rozdíl - nesrovnalost je tedy celý 1km/h.

Skutečné jméno a emailovou adresu zákazníka jsem změnil, abych nikoho morálně nepoškodil.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: XXX [mailto:XXX@XXX.com]
Sent: Tuesday, August 07, 2007 1:26 PM
To: dotazy@entershop.cz
Subject: Objednavka

XXX Opička ICO:xxx DIC:xxx
XXXXX -dodaci adresa (shipping address)
XXXXX -registracni adresa (registred address)
Telefon: +420 5xxx Mobil: +420 6xxx
Skype: xxxx

Objednavame si u vas dle vasi internetove nabidky navigaci MIO C720 +(34 států) + fotoaparat za 11389 Kc vcetne DPH. Zbozi zaslete postou. Prosim potvrdte nasi objednavku a sdelte nam kdy ji muzeme cekat.
Zdravi Opicka


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: DOTAZY
To: 'Opicka'
Sent: Tuesday, August 07, 2007 2:57 PM
Subject: RE: Objednavka

Vážený pane Opičko,
zásilka Vám dnes byla odeslána Českou poštou jako obchodní balík. Zítra tedy očekávejte doručení.

Děkujeme za objednávku a přeji krásný den


S pozdravem

Adam Mašek
jednatel společnosti
MAJT s.r.o. - ENTER Polička
Tyršova 165, Polička 57201

tel.: +420 461 722 311
tel.: +420 530 330 435
mobil: +420 608 778 821
icq: 161 293 031
http://www.entershop.cz


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: Opicka[mailto:XXX@XXX.com]
Sent: Sunday, August 12, 2007 11:04 AM
To: dotazy@entershop.cz
Subject: Re: Objednavka

Vazeni.
Tento tyden jste mi posilali navigaci MIO C720.
Proc na Slovensku ukazuje maximalni rychlost v obci 59km a ne 60km/h? Kde je chyba?
Opicka


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: DOTAZY
To: 'Opicka'
Sent: Monday, August 13, 2007 9:02 AM
Subject: RE: Objednavka

Vážený pane Opicko,

funkce zobrazování aktuální maximální povolené rychlosti je pouze orientační. Kvalita a přesnost této informace je odvislá od údajů které jsou zadané v mapových podkladech firmami které tyto mapy vytvářejí (západní Evropa a ČR - TeleAtlas, Slovensko - CONAN)

Také například v ČR je mnoho míst, kde zobrazovaný údaj o maximální rychlosti neodpovídá skutečnosti. Naopak ve státech západní Evropy to většinou odpovídá zcela přesně.

Tento problém se týká všech navigací které tuto doplňkovou funkci obsahují (např. TOMTOM, MIO, MyGuide, CLARION . atd.)
Na tento nedostatek také upozorňujeme v našem internetovém obchodě - v popisu zboží - v odstavci "Zápory a nedostatky navigace"

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nám prosím zavolejte.

S pozdravem

Adam Mašek
jednatel společnosti
MAJT s.r.o. - ENTER Polička
Tyršova 165, Polička 57201

tel.: +420 461 722 311
tel.: +420 530 330 435
mobil: +420 608 778 821
icq: 161 293 031
http://www.entershop.cz


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: Opicka[mailto:XXX@XXX.com]
Sent: Monday, August 13, 2007 10:39 AM
To: DOTAZY
Subject: Re: Objednavka

Pane Masek,
Vy mi odpovidate jak priblbly politik. Odpovezte a hlavne mi napiste jak to opravit tu nesmyslnou rychlost 59km/h. Ta nikde neni uvadena ani v tech mapach ktere nazyvate podkladovymi.
Opicka


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: DOTAZY
To: 'Opicka'
Sent: Monday, August 13, 2007 12:46 PM
Subject: RE: Objednavka

Vážený pane Opicko,

ve svém předchozím emailu jste se mě ptal, proč se v navigaci MIO na Slovensku zobrazuje jiná maximální povolená rychlost (59km/h) než je skutečná maximální povolená rychlost (60km/h) a dále jste se ptal kde je chyba. Ve své odpovědi jsem se pravděpodobně vyjádřil nesrozumitelně, za což se Vám moc omlouvám a zkusím to napravit.

Informace o tom, jaká je maximální rychlost na konkrétní silnici, je součástí mapových podkladů - tzn. součástí jednotlivých map. Tyto mapové podklady nevytváří výrobce navigačního přístroje. Výrobou map se zabývají v západní Evropě firmy NAVTEQ a TeleAtlas a ve východních státech lokální firmy - například mapu Slovenska vyrábí slovenská firma CONAN. Tyto firmy postupně mapují jednotlivé státy a následně prodávají vytvořené mapy výrobcům navigací (MIO, TOMTOM, GARMIN, CLARION, SONY, BLAUPUNKT, MyGuide. apod.).

Každá mapa každého státu může obsahovat (a obsahuje) mnoho chyb - dokonalá mapa a dokonalá navigace bohužel neexistuje a nikdy existovat nebude. Všeobecně platí, že státy západní Evropy jsou zpracované výborně, ČR je poslední stát který je zpracovaný velmi dobře a ostatní státy směrem na východ jsou zpracované dobře nebo průměrně.

Nepřesnost kterou popisujete, je tedy vlastností mapových podkladů a Vy jako uživatel ani já jako prodejce ji bohužel nemůžeme nijak opravit.
V návodu k použití je napsáno, že v některých oblastech nemusí být tyto informace dostupné vůbec, nebo nemusí zcela odpovídat skutečnosti.

Tuto nepřesnost může opravit pouze výrobce konkrétní mapy a následně potom výrobce navigačního přístroje v budoucích aktualizacích. Pokud naleznete v mapách jakékoliv chyby, můžete je nahlásit firmě TeleAtlas pomocí tohoto formuláře: http://mapfeedback.teleatlas.com//index.htm

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nám prosím zavolejte a rádi s Vámi vše probereme po telefonu.
Budete-li chtít, můžete také s případnými dotazy kontaktovat autorizované servisní středisku MIO pro ČR na telefonním čísle: 381 210 899, nebo prostřednictvím internetové technické podpory, kterou najdete po kliknutí na tento odkaz: http://service.mio-tech.com/M0100/F0110 ... uage=Czech


S pozdravem

Adam Mašek
jednatel společnosti
MAJT s.r.o. - ENTER Polička
Tyršova 165, Polička 57201

tel.: +420 461 722 311
tel.: +420 530 330 435
mobil: +420 608 778 821
icq: 161 293 031
http://www.entershop.cz


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po tomto emailu mi pan Opicka zatelefonoval a cca 15 minut na mě křičel do telefonu a neustále opakoval, že jsem ho podvedl, že jsem ho neupozornil na to že na Slovensku je rozdíl v upozorňování 1km/h, že jsem ho měl informovat o všech chybách v mapách ve všech jednotlivých státech. používal slova jako podvodník a blbý prodejce (doufám že mluvil o někom jiném) ;-)
Zdůrazňoval mi, že on když prodává nějaké zboží, tak zákazníka upozorňuje na všechny negativní vlastnosti daného produktu..
Když jsem ho požádal aby na mně přestal křičet, tak mě seřval že na mě nekřičí :o) Když jsem se ho zeptal, jestli bych podle jeho názoru měl sednout do auta a projet osobně miliony kilometrů a kombinací po celé Evropě abych na základě toho věděl kde je jaká chyba v navigaci a mohl mu před prodejem předat seznam chyb .. tak na mně zařval že to je přece moje povinnost ;-)

V podstatě mně vůbec nepustil ke slovu a když jsem ho požádal jestli bych také chvíli mohl hovořit já, tak mi řekl že ano, ale pouze přes SKYPE... a zavesil.
Já jsem velice klidný, až flegmatický (:o) člověk, hovořil jsem s ním mile, spisovně, asertivně. Ale přiznávám že jsem nebyl daleko od stavu výbuchu :evil: ;-)

Po našem tel. rozhovoru mi od něj přišel další email...
:arrow:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: Opicka[mailto:XXX@XXXX.com]
Sent: Monday, August 13, 2007 1:45 PM
To: DOTAZY
Subject: Re: Objednavka

Pane Masek,
Vy si snad ze mne nebo i z ostatnich zakazniku delate kozy. Jak to, ze mne odkazujete na upgradovani navigace MIO na web http://www.mio-tech.be/en/mio-club/mio-club.php , ktery je v angliuctine. To odporuje nasim zakonum, ktere prikazuji prodejci, aby veskere informace potrebne k obsluze zbozi byly v cestine. Ja jsem ten co s vami ted mluvil 16minut po telefonu a v podstate jsem se dovedel, ze za vse muze pouze vyrobce. Asi mate jen nulovou marzi za prodej. Zrejme se ridite se prislovim "ja nic ja muzikant". Sdelte mi, kde mam moznost opravit generalni chybu(y) na softwaru a vystacim tam s cestinou. Zas tak dobry v anglictine nejsem abych zvladal spoustu odbornych vyrazu z ciziho oboru nez je muj.
Zdravi Opicka


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: DOTAZY [mailto:dotazy@entershop.cz]
Sent: Monday, August 13, 2007 5:27 PM
To: 'Opicka'
Subject: RE: Objednavka

Vážený pane Opicko,

česky popsaný postup jak se provádí aktualizace navigačního programu najdete v souboru který Vám zasílám jako přílohu tohoto emailu.
Upozorňuji však, že do Vaší navigace jsme před odesláním již nainstalovali všechny aktualizace, které jsou momentálně dostupné a také upozorňuji na to, že jsme do Vaší navigace nahráli navíc některé další úpravy a vylepšení, které touto standardní aktualizací přepíšete. V tuto chvíli tedy není ve Vašem případě co aktualizovat.

Legraci (ani kozy jak Vy uvádíte) si z Vás, ani z jiných zákazníků neděláme a nechápu proč mne tímto způsobem napadáte.

Ve svém předchozím emailu jsem Vám psal mimo jiné toto:
"Budete-li chtít, můžete také s případnými dotazy kontaktovat autorizované servisní středisku MIO pro ČR na telefonním čísle: 381 210 899, nebo prostřednictvím internetové technické podpory, kterou najdete po kliknutí na tento odkaz: http://service.mio-tech.com/M0100/F0110 ... uage=Czech"

V autorizovaném servisním středisku MIO pro ČR (na které jsem Vám již posílal tel. číslo), se hovoří česky a také výše uvedený internetový odkaz (který jsem Vám již posílal), směřuje na stránky které jsou v češtině. Takže pokud byste chtěl řešit generální chybu v programu a zároveň chtěl vystačit s češtinou, tak můžete zatelefonovat na infolinku servisního střediska (číslo 381 210 899), nebo navštívit stránky internetové technické podpory firmy MIO (kterou najdete po kliknutí na tento odkaz: http://service.mio-tech.com/M0100/F0110 ... uage=Czech).

K Vašim dalším poznámkám dodám toto:

1) Ano, máte pravdu - podle občanského zákoníku musí být ke každému zboží návod k použití v češtině. I přesto, že se na Vás občanský zákoník nevztahuje, tak pokud vím jste české návody od nás obdržel (tak jako všichni naši zákazníci).
2) Ano, máte pravdu - řídím se příslovím "ja nic ja muzikant" a skutečnost je taková, že za chyby v navigačních přístrojích mohu já osobně.
3) Ano, máte pravdu - asi máme jen nulovou marži za prodej.

Pane Opicko, různými úpravami, opravami a vylepšováním navigací MIO trávím veškerý svůj pracovní i mimopracovní čas už více než 2 roky. Neustále se snažíme aktualizovat a doplňovat přístroje MIO například o opravené fonty pro korektní zobrazování RDS-TMC, aktuální databáze policejních radarů, další navigační hlasy, opravy v programu, dále jsme například z vlastních finančních prostředků pronajali nahrávací studio a herce a vyrábíme nové české navigační hlasy. apod. Minimálně 1x týdně reportujeme výrobci chyby a problémy na které se přijde a tlačíme na výrobce aby došlo k provedení nápravy.
Koncem tohoto týdne odlétám na několik dnů do Číny do firmy MIO, kde budu mimo jiné řešit problémy a chyby na které si zákazníci stěžují. Slibuji Vám, že vedení a management firmy MIO budu osobně informovat o tom, že v modelech C520/C720 je generální chyba která na Slovensku způsobuje zobrazování maximální povolené rychlosti 59km/h namísto skutečných 60km/h a budu důrazně žádat okamžité napravení této nepřípustné nepřesnosti.


S pozdravem

Adam Mašek
jednatel společnosti
MAJT s.r.o. - ENTER Polička
Tyršova 165, Polička 57201

tel.: +420 461 722 311
tel.: +420 530 330 435
mobil: +420 608 778 821
icq: 161 293 031
http://www.entershop.cz

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pak už byl klid a mír ;-)
Vzorný otec, manžel a milenec ;-)
Uživatelský avatar Administrátor
addam
Administrátor
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 18 dub 2008 08:57
Bydliště: Polička

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod SvoDa v 16 črc 2008 11:11

Dost dobrý :D :D :D
Mimochodem, Adame, jak jsi mi prodal tu SD kartu, tak se mi vůbec nelíbí to barevné provedení loga výrobce na nálepce výrobce. Dalo by se stím něco udělat?
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod Jasper v 16 črc 2008 11:22

A já jsem k ní nedostal český návod. :o To je ale hrubé porušení občanského zákoníku a ten se na mě vztahuje. Jdu si hned stěžovat. :lol: :lol:
No jo ale kam :?: Tak já si postěžuji ve 21:00. :P :mrgreen:
Máte technický problém s fórem, nebo dotaz k jeho chodu a organizaci ?
Pište na: jasper (zavináč) mojenavigace.cz
Na jiné typy dotazů je zde fórum a proto na ně nereaguji !
Uživatelský avatar Administrátor
Jasper
Administrátor
 
Příspěvky: 2520
Registrován: 16 čer 2008 19:03
Bydliště: Praha 9 - Kbely

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod vovi v 16 črc 2008 12:30

Já to nebyl - prohlašuji, že shoda mého avatara a vymyšleného jména je čistě náhodná. :lol: :lol:

A pane Mašek, kdy tedy zajistíte nápravu? Půjčil jsem navigaci jednomu přiblblému politikovi a ten si rovněž stěžoval, že na Slovensku ukazuje max. povolenou rychlost 59 km/h!!
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod addam v 16 črc 2008 12:52

Vážený pane SvoDo - pokud budete chtít, tak nám svoji SD kartu zašlete a v rámci záruky Vám ZDARMA provedeme změnu grafického loga výrobce na nálepce. Zároveň s tím Vám mohu nabídnout i naši placenou službu - "zvětšení kapacity SD karty". Na novou nálepku Vám natiskneme vyšší číslo udávající kapacitu SD karty. Ceny jsou následující:
upgrade z 4GB :arrow: 8GB = 50 Kč
upgrade z 4GB :arrow: 16GB = 80 Kč
upgrade z 4GB :arrow: 32GB = 100 Kč

Vážený pane Jaspere - podrobný český návod k použití najdete na přiloženém originálním DVD. Pokud jej nemáte, tak mi prosím zavolejte mimo pracovní dobu a já Vám rád po telefonu celý návod přečtu.

Vážený pane Vovi (Opičko) - opravdu jsem netušil, že jste také členem tohoto fóra. Co se týče maximální rychlosti na Slovensku, tak již několik dnů po Vašem emailu, došlo k jistým legislativním změnám. http://www.novinky.cz/clanek/121307-slo ... -km-h.html
Ředitelům společnosti MIO, pravděpodobně připadalo jednodušší nechat změnit zákony na Slovensku, než opravovat chybu v navigaci :D :D :D
Vzorný otec, manžel a milenec ;-)
Uživatelský avatar Administrátor
addam
Administrátor
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 18 dub 2008 08:57
Bydliště: Polička

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod SvoDa v 16 črc 2008 13:14

Vážený pane jednateli, to si děláte kozy.
Už Vás upozorňoval pan Opička, že ne každý rozumí Vašim cizojazyčným odborným výrazům a proto bych pro zvážení Vaší nabídky uvítal, kdybyste mi blíže (česky a pomalu) vysvětlil, čo také si predstavujete pod pojmom "upgrade".
Ale honem, nemám čas pořád sedět u počítače a čekat, až se milostivě ozvete po té, co dohrajete golf, nebo se vrátíte z drahého oběda a kdoví jakých marnotratných záležitostí. Co kdybyste se raději plně věnoval svým zákazníkům, jejichž peníze pak takto zbytečně utrácíte.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod Jarouš v 16 črc 2008 13:14

Vynikající počtení :!: :D :D Je vidět,že se s blby nesetkávám jenom já :!: :lol: :lol:
Acer Iconia 8´,Lenovo tab 8'
mapy HERE 2017/Q3
Samsung S7 Edge, Xiaomi POCO X3 NFC
EFENDI A STRÁŽCE ČISTOTY FÓRA
Uživatelský avatar Administrátor
Jarouš
Administrátor
 
Příspěvky: 5752
Registrován: 01 črc 2008 14:14
Bydliště: Liberec 30 - Vratislavice

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod vovi v 16 črc 2008 13:17

Jaks to myslel, Jarouši? Možná od tebe budeme nuceni se SvoDou požadovat vysvětlení, pokud ne rovnou zadostiučinění!! :twisted:
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod amatér v 16 črc 2008 13:18

No jo, ale to má pan Opička smůlu, až pojede na Slovensko, tak mu nebude stačit kapesné na pokuty. :lol: :lol: :lol: (Tedy pokud se bude řídit navigací a ne zákony)
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Ze života hmyzu a prodejců

Příspěvekod Jarouš v 16 črc 2008 13:23

@vovi:Samozřejmě jsem to myslel pracovně,ale že by platilo :"Postřelená husa......." :lol: :lol:
Acer Iconia 8´,Lenovo tab 8'
mapy HERE 2017/Q3
Samsung S7 Edge, Xiaomi POCO X3 NFC
EFENDI A STRÁŽCE ČISTOTY FÓRA
Uživatelský avatar Administrátor
Jarouš
Administrátor
 
Příspěvky: 5752
Registrován: 01 črc 2008 14:14
Bydliště: Liberec 30 - Vratislavice

Další

Zpět na Vítejte přátelé ;-)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků