Zial Dane moja skusenost je ina(podotykam,ze najazdim rocne az do 150 OOOkm rocne
) a za svojim tvrdenim si stojim,pretoze je podlozene praktickou skusenostou priamo z jazdy.Jedine co ta volba ovplyvnuje je dlzka naplanovanej trasy a ak nahodou je ta trasa ina,tak si myslim,ze na pricine je len rozlozenie vah jednotlivych druhov tras vo volbe pre TIR(%fast+%short+%simplycity) ci uz defaultne,alebo manualne upravene.Dokial si navigacia nedokaze precitat udaje z map o dopravnych obmedzeniach a nepouzije ich pri planovani,tak sa neda hovorit o skutocnej navigacii pre trucky.Bodka a tecka.
PS keby ste so 45 tonovou supravou isli polovickou kolies(polomer zakruty neumoznoval mat kolesa celou plochou na ceste) po mostiku urceneho akurat pre konske zaprahy,pretoze vas tadial poslala navigacia,tak by ste ju rychlo zahodili von oknom(ti viac popudlivi)
ja nad tym badam stale,nie som az taky prchky
PS2 Dane a aj si to vyskusal vtedy??
SvoDa napsal:....Zkusím to tam, kde vím, že kamion neprojede a dám vědět, jak se chovala ta nová a jak stará verze (žádné zápisy v sys.txt jak jsem psal kolem toho nemám).