Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Naviextras Toolbox

Zde můžete pokládat otázky týkající se programu iGO. Pokud se Vaše otázka týká nějakého specifického přístroje (značky), tak se může stát, že položená otázka bude moderátorem přesunuta do do oddělení "IGO a RŮZNÁ ZAŘÍZENÍ" Obrázek tzn. o patro níže Obrázek
Pravidla fóra
1. Nikdy nepoužívejte citaci pro předchozí příspěvek.
2. Než položíte otázku, tak se podívejte zda již nebyla v minulosti zodpovězena (používejte funkci HLEDAT).
3. Odkazy směřující mimo toto fórum, vkládejte do "CODE"
4. Nezveřejňujte zde odkazy na nelegální software a mapy.

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod divan v 22 črc 2009 10:45

Automatická aktualizace Toolboxu asi nefunguje 100%. I když jsem měl aut. aktualizaci povolenou v příslušném menu, Toolbox se neaktualizoval. Nakonec jsem musel starou verzi odinstalovat, novou ručně stáhnout a nainstalovat.
divan
 

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod addam v 31 črc 2009 14:51

Vyšla nová verze ToolBoxu - jedná se o verzi 2.0.3.40.1.23d.1.13c - stáhnout si ji můžete zde: https://www.naviextras.com/shop/portal/toolbox

Výrobce uvádí - Supported platforms:

* Windows XP (Service Pack 2)
* Windows Vista
Vzorný otec, manžel a milenec ;-)
Uživatelský avatar Administrátor
addam
Administrátor
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 18 dub 2008 08:57
Bydliště: Polička

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod Oldbek v 03 srp 2009 08:29

Zdravím . Mám prosbičku . Už konečně po uvolnění nové verze Naviextras Toolbox mi již tato verze komunikuje s navigací Navon 560 . Chci poprosit, když si chci stáhnout aktualizace a kliknu na buy now , tak jak zaplatím , musím někde se přihlásit a registrovat , jsem jinak zaregistrován . Chci se jenom zeptat jak se platí platební kartou, jaký je postup a jak se to před tím aktivuje . Děkuji za rychlou odpověď.
Oldbek
 
Příspěvky: 14
Registrován: 17 čer 2009 10:00

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod addam v 03 srp 2009 11:09

1.) V programu ToolBox si zvolíš si mapu kterou si chceš koupit.
2.) Otevře se webové okno kde si danou položku (mapu) vložíš do košíku. Až bude v košíku všechno co chceš, tak půjdeš na ukončení objednávky "CHECKOUT".
3.) Zobrazí se Ti seznam jednotlivých produktů (položek), které sis zvolil a Ty klikneš na tlačítko "VERIFY YOUR ORDER"
4.) Zobrazí se Ti rekapitulace objednávky a odkontrolování Tvých osobních nebo firemních údajů které budou na faktuře (jméno, příjmení, adresa, firma, IČO, DIČ ... apod.). Pokud vše souhlasí, tak klikneš na tlačítko "PAYMENT"
5.) Zvolíš si jakou máš platební kartu (MasterCard, Diners club, Visa Electron, Visa, American Express) a poté již vyplníš informace o své kartě - tzn. číslo karty, datum expirace karty, jméno na kartě a verifikační kód. Až to budeš mít, tak klikneš na tlačítko "SUBMIT" a tím jsi dokončil platbu.
6.) Následně v programu ToolBox klikneš na tlačítko "My Updates" a zahájíš stahování a následné nainstalování nakoupených položek do navigace (respektive na SD kartu).
Vzorný otec, manžel a milenec ;-)
Uživatelský avatar Administrátor
addam
Administrátor
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 18 dub 2008 08:57
Bydliště: Polička

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod Oldbek v 03 srp 2009 11:54

Kde prosím najdu na pl. kartě verifikační kód a číslo karty je celé to číslo vpředu na kartě celkem 16 čísel - 4 x po 4 číslech . Jak poté dojde k odečtení částky z účtu . Musím se někde zaregistrovat PayPal atd. Prosím o nápovědu . Děkuji
Oldbek
 
Příspěvky: 14
Registrován: 17 čer 2009 10:00

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod warhead v 03 srp 2009 12:01

č. karty je to velke a ver. kod je trimistne cislo casto vytisteno na povrchu karty a posledni casti dotazu nerozumim ;)

EDIT : Tak pardon mel jsem za to ze jsou jen trimistna :mrgreen:
Naposledy upravil warhead dne 03 srp 2009 13:08, celkově upraveno 1
Obrázek

HTC Kaiser juchu :D
Uživatelský avatar
warhead
 
Příspěvky: 304
Registrován: 07 črc 2008 07:57
Bydliště: West Czech

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod amatér v 03 srp 2009 12:07

Verifikační kód = ověřovací kód
např:
Údaje, kde co najkdeš na kartě:
Na zbytek otázky se zeptej ve své bance, ne vždy je možné provádět platbu do cizí měny, pak je potřeba právě PayPal
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod addam v 03 srp 2009 12:33

Verifikační kód máš zakroužkovaný na níže uvedených obrázcích.
Obrázek
Obrázek

Online platba bankovní kartou nemá v tomto případě NIC společného s nějakým PayPalem. Na http://www.naviextras.com není možno PayPalem platit!
Možnosti platby jsou pouze takové, jaké jsem uvedl ve svém předchozím příspěvku - tzn.: MasterCard, Diners club, Visa Electron, Visa, American Express.
Pokud nemáš platební kartu kterou je možno online platit na internetu, tak si tuto službu vyžádej u své banky, nebo požádej nějakého kamaráda který takovou platební kartu vlastní.

Já se naprosto běžně setkávám s tím, že zákazníci si chtějí koupit nové mapy (do jakékoliv značky navigace), ale neumějí anglicky, nebo nemají platební kartu kterou je možno online platit, nebo se tím prostě nechtějí zabývat protože na to nemají čas a chuť. V takovém případě zakoupení map a jejich instalaci provádím zákazníkům já - takže zákazník přiveze (nebo pošle) svoji navigaci, řekne jaký mapový balíček si chce koupit, já jej zakoupím a zaplatím svojí vlastní platební kartou a provedu instalaci map a zákazníkovi to napočítám v českých korunách (cena map + většinou nějaký symbolický manipulační poplatek za čas a práci s tím spojené).
Vzorný otec, manžel a milenec ;-)
Uživatelský avatar Administrátor
addam
Administrátor
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 18 dub 2008 08:57
Bydliště: Polička

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod Oldbek v 03 srp 2009 15:40

Děkuji za podrobné vysvětlení . Již jsem na to přišel . Ještě jednou díky .
Oldbek
 
Příspěvky: 14
Registrován: 17 čer 2009 10:00

Re: Naviextras Toolbox

Příspěvekod divan v 03 srp 2009 21:27

Navon 470 se pořád nechytá, Toolbox hlásí You need to connect your device in order to log . Zkoušel jsem na dvou PC, verze 2.0.1.38.1.24d.1.13c na jednom, 2.0.3.40.1.25d.1.14c. Uvidíme, co napíše podpora, zatím mlčí... Nemáte někdo stejný problém?

Aktualizace: po dlouhém dopisování s podporou jsem docílil toho, že když smažu ve složce license soubor device.nng, tak se Toolbox chytí a nahlásí, že našel navigační SW, ať navigaci odpojím od PC, spustím ji, ukončím a znovu připojím k PC, aby mohl Toolbox navigační SW správně identifikovat. No a když to udělám, dostanu zase hlášení You need to connect your device in order to log :(
Naposledy upravil divan dne 07 srp 2009 09:27, celkově upraveno 1
divan
 

PředchozíDalší

Zpět na Otázky a odpovědi

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků