Dobrý den,
pořídil jsem si novou navigaci Navon 760 Plus a rád bych se zeptal na několik věcí, protože mám pocit, že zde na fóru jsem na správném místě.
Z toho co jsem si o tomto zařízení nebo lépe o programu iGo Primo 2, který je v tomto zařízení, přečetl, jsem pochopil, že se jedná o software s poměrně velkými možnostmi různých úprav. Zajímalo by mě, jak se na podobné úpravy bude dívat servis při uplatňování záruky? Samozřejmě mám zálohu zařízení, takže pokud by se mi s ním něco stalo, tak bych asi nejdříve zkoušel obnovu/případně reset. Neplánuji se do žádných velkých úprav v brzké době pouštět - ptám se spíše ze zvědavosti.
Potom bych se rád zeptal na něco praktičtějšího. Hlasy se na navigaci nachází v adresáři "\MobileNavigator\CONTENT\VOICE" a jedná se o archivy "se vším potřebným". Nikde v obchodě nebo fóru "naviextras" nebo v aplikaci "Naviextras Toolbox" jsem nenarazil na možnost koupit/stáhnout jakékoli nové hlasy. Tady na fóru jsem viděl několik vláken, kde se hlasy řešily, ale nezdálo se mi, že by se jednalo o nějaké oficiální zdroje. Je to tedy tak, že žádný normální kanál, kde bych našel nové hlasy, neexistuje? Také jsem v některých vláknech četl informaci, že po přidání nového hlasu mohou být s navigací problémy (je třeba tvrdý restart a podobně), nevíte jak je na tom konkrétně můj typ navigace navon? Pokud byste mi někdo byl schopen dát několik rad, kde legálně sehnat nové hlasy a jak je bezpečně dostat do navigace, byl bych moc vděčný.
Děkuji