Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

navigování nákladních aut na Navon n 750truck

Zde můžete pokládat otázky týkající se programu iGO. Pokud se Vaše otázka týká nějakého specifického přístroje (značky), tak se může stát, že položená otázka bude moderátorem přesunuta do do oddělení "IGO a RŮZNÁ ZAŘÍZENÍ" Obrázek tzn. o patro níže Obrázek
Pravidla fóra
1. Nikdy nepoužívejte citaci pro předchozí příspěvek.
2. Než položíte otázku, tak se podívejte zda již nebyla v minulosti zodpovězena (používejte funkci HLEDAT).
3. Odkazy směřující mimo toto fórum, vkládejte do "CODE"
4. Nezveřejňujte zde odkazy na nelegální software a mapy.

navigování nákladních aut na Navon n 750truck

Příspěvekod mikullla v 25 led 2011 15:23

Vlastním model NavonN 750truck a stalo se mi to,že při zadání parametrů nakl.auta mne navigace během jízdy neupozorní na nízký podjezd nebo nerespektuje úzkou silnici. Nepřišel jsem ani na to i když o tomto problému vím a snažím se do navigace zadat jinou trasu,navigace se vrací do své trasy.Nelze pozměnit manuálně. Jak na to? Poradí mi někdo?
Díky Pavel
mikullla
 
Příspěvky: 1
Registrován: 07 led 2011 08:35

Re: navigování nákladních aut na Navon n 750truck

Příspěvekod amatér v 25 led 2011 15:35

Zablokovat problémový úsek.
Já ty *.ftr pro ČR zkoušel jen pro vlastní informaci, co mě zarazilo bylo to, že to respektovalo nastavení parametrů na silnici I. třídy, ale nabízená trasa vedla na místní komunikaci, kde byl podjezd nižší, než ten kterému se to chtělo vyhnout. Podotýkám bylo to u map NQ Q1, pro novější buidy nemám *.ftr soubory.
Naposledy upravil amatér dne 25 led 2011 15:40, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: navigování nákladních aut na Navon n 750truck

Příspěvekod SvoDa v 25 led 2011 15:37

mikullla píše:při zadání parametrů nakl.auta mne navigace během jízdy neupozorní na nízký podjezd nebo nerespektuje úzkou silnici. .Nelze pozměnit manuálně.

manuálně se nastavují individuální parametry do profilu tahače.
citace z
Kód: Vybrat vše
http://www.entershop.cz/main.aspx?CLS=PRODUCT&PRO_ID=-590662
Kód: Vybrat vše
Řidič má možnost nastavení a optimalizování trasy pomocí následujících parametrů:

    * Délka vozidla
    * Šířka vozidla
    * Výška vozidla
    * Přítomnost návěsu
    * Počet náprav
    * Maximální povolená hmotnost
    * Skutečná hmotnost
    * Maximální rychlost
    * Typ nákladu (např. výbušniny, hořlavé plyny, hořlavé tekuté látky, hořlavé pevné látky, jedy, biologické nebezpečí, korozivní látky, atd. atd.
    * Počet řidičů a jejich střídání
    * Maximální nepřetržitá doba jízdy
    * Maximální délka přestávky
    * Maximální doba jízdy během dne

Tyto (a další) parametry je možno nastavovat až pro tři různé profily, takže pokud například řidič střídá kamiony, tak nemusí vše nastavovat znovu, ale pouze si přepne konkrétní přednastavený profil.



ono jde taky o to, co si představuješ pod pojmem "navigace během jízdy neupozorní ". Ona tě tam navigace po nastavení příslušných parametrů tahače nemá vůbec tahat, tak tě pak nemusí na nic upozorňovat.

Taky zde výrobce (prodejce) uvádí, že
Kód: Vybrat vše
Kamionové (nákladní) atributy FTR jsou momentálně zapracovány v mapových podkladech následujících zemí: Andora, Rakousko, Belgie, Chorvatsko, Česká Republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Gibraltar, Řecko, Maďarsko, Itálie, Lichtenštejnsko, Lucembursko, Monako, Nizozemí, Norsko, Polsko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie. Pokrytí závisí na konkrétní zemi a třídě (typu) silnice - není tedy možno garantovat 100% zpracování mapového pokrytí a nákladních atributů. Ale to se koneckonců týká naprosto všech kamionových navigací bez ohledu na značku výrobce. Je třeba vzít na vědomí, že kvalita a podrobnost mapových podkladů (včetně nákladních atributů) je odvislá od toho, jak výrobci mapových podkladů postupně zapracovávají jednotlivé atributy pro každý jednotlivý metr silnic. Lze předpokládat, že postupem času se kvalita kamionových atributů bude dále zvyšovat a rozšiřovat i pro další státy.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: navigování nákladních aut na Navon n 750truck

Příspěvekod amatér v 25 led 2011 15:53

:D To je hezké, ale podle mého by bylo potřeba začít z opačného konce, nejprve eliminovat silnice nižších tříd a teprve potom silnice I. třídy a výš.
Je to zatím opravdu v plenkách, věřím, že čas všechno vyřeší.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)


Zpět na Otázky a odpovědi

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků