Jarouši, ale Deus má úplnou pravdu!!!
Jakmile máš v zákoně formulaci ve stylu "v množství větším než malém", no tak co si z toho vybereš???
To je vyloženě nabízená hůl na bití psů dle libosti!!!
Pokud se budu držet příměru s drogami, tak pochůzkáři sbalí pouličního feťáka se třema dávkama, protože tolik toho po hromadě ještě neviděli, zatímco protidrogový agenti pustí překupníka s kilem, protože pro ně je to už málo.
To jsou nějaký zákony, sakra?
Jak to máš chápat?
"Ve výhledu" mi navi nebrání, to je v mém případě opravdu 50x horší to vnitřní zpětný, protože když beru pravou zatáčku, pořád se musím trochu sklánět abych pod ním viděl. (a to jsem si ho už s pomocí kolegy z M&T posunul o něco nahoru přidáním druhého úchytu. Podotýkám, že technickou to v dubnu prošlo.)
Ale
"v zorném poli řidiče" jednoznačně je - stejně jako volant, budíky, rádio, půl kabiny a ruce - a kdyby tam nebyla, byla by logicky ku prdu, protože říkejte si co chcete, ale jen a pouze podle hlasových pokynů se jezdit nedá! Aspoň ne s jistotou.
Přitom tvrdím, že navigace, je-li používána s rozumem a řidič je s ní seznámen, bezpečnost jízdy ZVYŠUJE, protože z řidiče přinejmenším snímá část stresu při jízdě v neznámém nebo málo známém prostředí.