Stránka 2 z 3

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 11:30
od kvajda
Dobrý den,jsem čerstvým majitelem této navigace v TyTN II a mám verzi 8.0.0.31442.Jelikož jsem v tomto úplným nováčkem,prosím o rady,jak updatovat na vyšší verzi a jak přidat nové mapy či odkaz,kde tyto informace jsou.Moc děkuji. :oops:

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 13:49
od PEPI
Nevím nevím. Mě se, pokud se týká novější verze, upgrade nepodařil. Naopak mi poškodil půodní instalaci. Takže na svém HTC Cruise používám dále původní verzi. Přechod jsem odložil až na další termín. V současné době mi funguje vše spolehlivě a to včetně různých skinů. Jsem nadmíru spokojen.

Ten přechod na vyšší verzi jsem riskoval jen z důvodu, že nelze vypnout telefon do úsporného režimu za současného běhu (byť minimalizovaného) iGO8. A po měsíci používání jsem to prostě oželel... ;)

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 15:05
od kvajda
Díky za info a jak se tam přidávají nové mapy,radary a pod?Nejsem z toho moc moudrý,hodně odkazů se týká starší verze navigace,tak nechci udělat nějakou blbost.

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 16:25
od amatér
CO KAM PATŘÍ

Mapy >>> soubory s koncovkou fbl >>> do adresáře iGO8\content\map\

Body zájmu >>> sobory s koncovkou poi >>> do adresáře iGO8\content\poi\

Budovy >>> soubory s koncovkami 3dl nebo 3dc >>> do adresáře iGO8\content\building\

Terén >>> soubory s koncovkou dem >>> do adresáře iGO8\content\dem\

Hlášení názvů ulic >>> soubory s koncovkou phr nebo ph >>> do adresáře iGO8\content\phoneme\

Hlasy >>> soubory s koncovkou zip >>> do adresáře iGO8\content\voice\

Jazykové soubory >>> soubory s koncovkou zip >>> do adresáře iGO8\content\lang\

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 19:24
od kvajda
Moc díky,tohle jsem nikde nenašel...
Jinak jsem si naistaloval (doufám že správně,protože to fungovalo :o ) nové radary a nestačil jsem se divit,kam všude ty radary v Ústí n/L. nenacpali.Dnes jsem to vyzkoušel naostro a nějaký chudáček mě předjel zrovna u rychlostní kamery a s plnou bílou čárou.Ten se bude divit,až mu přijde fotka... :twisted:

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 20:22
od amatér
Že by krajan?
Jinak v UL na ty radary bacha, je tam agilní městská policie a hladová magistrátní kasa.

Uspání PDA: HEURÉKA!!!!

PříspěvekNapsal: 22 srp 2008 22:47
od Lakva
PEPI píše:3.) Pohotovostní režim mobilu Když se na cestě zastavím u benzínky, vezmu si samozřejmě mobil sebou. Ale ouva, mobil nelze vypnout do pohotovostního režimu. To je samozřejmě problém, protože když ho "nevypnu", tak se mi může v kapse stát, že se "něco" máčkne a udělá nepříjemnosti. S TT či OziExplorerem (taky super záležitost) prostě vypnu a když znovu zapnu, tak obnovím aplikaci a jedu dál. Ale iGO8 musím celou ukončit, protože nelze mobil "vypnout"....

PŘIŠEL JSEM NA TO, Pepi! :twisted:

Nemožnost vypnout Polaris mě taky dlouho (už 2 měsíce co to mám ;) ) vytáčí. Že to nejde když iGo běží, nešť, ale že naviguje i v minimalizovaném stavu, to je na wodprásk!
Onehdá se mi dokonce stalo, že jsem vylezl z auta, zmenšil iGo, vlezl na poštu, dostal jsem se k okýnku... načež se mi z kapsy ozval Liška se svojí oblíbenou hláškou "Hele... ty, hele... tady neni signál!". Fajn, tvářim se jako že nic, ptám se tý překvapený ženský za přepážkou, kde jí to má podepsat, ona mi to ukazuje, a ten parchant se zase chytil a povídá "ne... tak... tady vážně ne... to sme špatně, to votočte!" :roll: :oops:

Ale dneska jsem koukal do ukázkovýho "sys_vovi+svoda" a tam mě zaujala sekce [power] - a řešení tam bylo. Funguje určitě na HTC Polaris a snad i na dalších mobilech, PDA a PPC obecně!

Tady je celá sekce power, kdybys s tím chtěl taky experimentovat, ale podstatný je jen ten poslední řádek (a samozřejmě název sekce):
Kód: Vybrat vše
[power]
;battery_warning_limit=10    ; stav baterie (%) při kterém se objeví varování
;backlight_day=100       ; default podsvícení den
;backlight_night=40       ; default podsvícení noc
;backlight_slow_api=1       ; ???
;backlight_sync_with_OS=1    ; podsvícení dle nastavení v OS
;power_off_mode=1       ; automatické vypínání (0=vyp, 1=zap)
;power_off_timeout=300       ; doba nečinnosti (sec) pro automatické vypnutí
powermgm_state=2       ; řízení spotřeby zap/vyp


Když tam byla hodnota 1, tak to vždycky fungovalo jen jednou a pak už se to vypínalo vždycky jen na chviličku a zase to naskočilo. S dvojkou to funguje spolehlivě v režimu mapy a když je iGo minimalizované.
Nepříjemné je, že se to pak vypíná taky samo a nastavuje jas podle nastavení v systému :(
Vypínání řeším speciálním profilem "Auto", ve kterém je vypínání zakázané (to umí PhoneAlarm-nejlepší správce profilů co znám :) ). Jas v nočním schématu nevím jak řešit, jedině snad dostatečně tmavým schématem.

Jak píšu, tak s tím ještě laboruju, a zjistil jsem, že se dá taky PDA vypnout pokud je v Možnostech v Nastavení zařízení zvolené Řízení spotřeby "Podle nast. zařízení".
Ale ta volba musí být zapnutá už při spouštění iGo (to znamená navolit, vypnout, zapnout, a pak už neměnit).

Ve výsledku se tedy přiznám, že nevím, co je lepší - jestli mít automatické nastavování jasu a iGo vždycky stále rozsvícené, ovšem s nemožností uspat PDA a muset vypínat a zapínat celé iGo,
a nebo mít možnost uspat PDA, ale jas a zapnutí si pak ovládat výhradně ručně...
Ještě sám nevím, jak se rozhodnu..

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 22:40
od kvajda
amatér píše:Že by krajan?
Jinak v UL na ty radary bacha, je tam agilní městská policie a hladová magistrátní kasa.

Nedávno jsme se přistěhovali,takže se učím místopis a co se týče městské policie,mohu jen souhlasit... :mrgreen:

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 09 zář 2008 08:02
od Luboš
Chci se zeptat na zkušenosti uživatelů s IGO8 z hlediska přesnosti určení polohy. U mého zařízení (HTC Touch Pro) se jedná zhruba o 20 - 30 m (fyzicky jsem na křížovatce, ale šipka na displeji mě "dohání" se zmíněným zpožděním). Tuším, že to bude spíš problém HW, ale pro jistotu se zeptat musím ;).
Luboš

Re: Zkušenosti s IGO8

PříspěvekNapsal: 09 zář 2008 09:24
od SvoDa
Něco jsme řešili v podobném vlákně, které se jmenuje zkušenosti z cestování s iGO8
viewtopic.php?f=20&t=52&st=0&sk=t&sd=a&start=22

Má na to vliv více věcí - kvalita signálu GPS, rychlost přístroje pro jeho vyhodnocování a zpracovávání dat (RAM), kvalita mapových podkladů.
U nenaplánované trasy, kdy v místě křižovatek, kruhových objezdů, serpentin, souběžných cest přestá poloha GPS, kterou máš navíc nastavenou tak, aby se fixovala na silnici, pak v těchto místech nemusí navigace vědět, na které té silnici vlastně jsi, protože mapové podklady nemusí být přesné a skutečná poloha - malá tečka někde kolem tvé navišipky je třeba dokonce na jiném místě té křizovatky u které zastavíš třeba na světlech a přesune tam i tu navišipku a najednou se ti natočí mapa jinak a ty vlastně jsi najednou na jiném místě křižovatky než kterým jsi přijel. Přesnost mapových podkladů nejlépe zjistíš tak, že zapneš nahrávání trasy a pak si ji necháš zobrazit v mapě a uvidíš - viz screenshoty - kdybych na jakékoliv z těchto křižovatzek zastavil při nenaplánované trase, chytla se navišipka pravděpodobně úplně jíného příjezdu do té křižovatky než toho, na kterém skutečně jsem.
U naplánované trasy by to neměl být problém, bo navigace ví odkud a kam jedeš a tak nemusí poskakovat na křižovatce z jednoho směru na druhý.
Pro příklad o čem mluvím pár screenů z mé cesty přers Maďary a maďaři si jakožto tvůrci iGO8 pochopitelně zakládají na tom, že mají vše (mapy, POI, budovy) nejlepší a nejpřesnější.

Pokud jedu delší štreky, tak si pro pobavení zapínám jak tripcomputer, tak i toto nahrávání trasy, abych věděl, kudy jsem vlastně jel :lol: , jelikož se čím dál častěji přistihuji při tom, že jen zadám cíl a vyrazím a pak už je poslouchám pokyny a nemusím sledovat cedule atp.