od addam v 16 črc 2010 12:45
to peppa: Nezlob se, ale já jsem jenom jeden z několika tisíců prodejců navigací v ČR - takže mohu mluvit pouze sám za sebe (respektive za svoji firmu).
Když přišly finální nové modely NAVON do ČR a když jsem zjistil, že tam chybí přehrávač hudby v menu iGO PRIMO, tak jsem ten problém okamžitě začal řešit a když jsem dosáhl vyřešení problému, tak jsem toto řešení nabídl svým zákazníkům. Považuji to za naprosto normální poprodejní péči, kterou zákazníkům poskytujeme (u většiny značek navigací).
Mimochodem to samé se týká také například video-přehrávače, který svým zákazníkům aktivujeme v navigacích NAVON ještě před odesláním a těm kteří si koupili navigaci dříve, aktivujeme video-přehrávač na požádání na dálku...
No a protože se zabýváme také velkoobchodním prodejem, tak stejnou poprodejní péči poskytujeme také svým velkoobchodním zákazníkům (prodejnám s navigacemi, eshopům, autosalonům, retailům, apod.). Jinými slovy - jsem schopen pomoci těm navigacím, které pocházejí od nás - protože u těch mám evidované výrobní číslo a zálohované původní licenční soubory, které jsme odeslali výrobci navigačního programu (firmě NAVnGO) a na základě kterých nám následně výrobce vygeneroval potřebné licence pro hudební přehrávač (pro každý jednotlivý kus navigačního přístroje).
Pokud jsi koupil svoji navigaci jinde (třeba v ALZA), tak přece můžeš kontaktovat svého prodejce a požádat ho o vyřešení. Předpokládám že stejně jako já, postupují i tisíce dalších prodejců, takže by v tom neměl být žádný problém. A zrovna ALZA patří mezi skvělé prodejce (sám tam občas také velmi rád nakupuji).
Vzorný otec, manžel a milenec
