Zase na druhou stranu: jestli soud dá za pravdu zákazníkovi, tak to neodnese MIO, ale díky hovadnejm zákonům prodejce (ten ze zákona ručí za kvalitu výrobku zákonem určenou záruční dobu ... 24 měsíců u zboží, které nepodléhá zkáze - je to tam taxativně vyjmenovaný, třeba potraviny, baterie,...).
Takže pokud se do takovýho seznamu nedostanou taky mapy v navigacích, bude prodejce ručit za to, že celé dva roky bude vaše mapa aktuální. To se dá řešit třema způsoby:
1) cesta nejdražší - prodejce vám bude zdarma dodávat aktuální mapy, které draze nakoupí, po roce zkrachuje a navi si stejně budete moct spařit na čaj (pokud jste hloupí nebo se vám příčí nemorální postupy).
2) zlatá střední cesta - krajinou budou bloumat prodejci najatá destrukční komanda, která budou za pomoci trhavin upravovat silniční síť do podoby vyhovující stávajícím mapám v navigacích.
3) cesta levná - prodejci se na prodej navigačních SW (a PNA s OEM softem) vykašlou. A bude po žížalkách. Kdo tomu nerozumí nebo nemá chytřejšího kamaráda, bude jezdit přes pole a řeky.
Adam už se stává průkopníkem třetí cesty - zářným příkladem zřeknutí se odpovědnosti za aktualizace map se stal DEJVID
Jen aby se toho pak nechytili soudruzi z Maďarska a ještě nezvedli už tak dost vysoký ceny na Naviextras.