Stránka 1 z 2

Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 19:07
od vovi
Nedávno jsem si na tenhle skin vzpomněl, tak jsem se chtěl podívat, jestli už třeba není verze pro 8.3 ... a ona je:

http://www.navifriends.com/phpbbForum/v ... 86&t=20910

Už to nevypadá tak docela jako Miomap 3.3, ale přesto je to skin s jiným ksichtem - třeba se vám bude líbit.
10.JPG

51.JPG

5.JPG

35.JPG

60.JPG

61.JPG

71.JPG

a6.JPG

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 20:14
od amatér
Já to odzkouším, zajímá mě tam ta volba pomalé nebo rychlé auto, k čemu to může sloužit?

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 20:25
od puamik
líbí se mně jak se při přiblížení manévru zvětší šipka na úkor přespříštího manévru a někdy dokonce dojde k zobrazení šipky téměř přes půl navigace - to by se mohlo dodělat do gurjona :ugeek: (pro slepce jako jsem já)

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 20:52
od Lakva
Mirku, tohle už v nějaké navigaci bylo - pokud máš pomalé auto (počítá se vždy s nějakou max rychlostí - řekněme 90), tak se budou brát silnice s běžnou průjezdní rychlostí vyšší než ten limit, jako by na nich platil právě tenhle limit. Takže třeba dálnice s průjezdní 120-kou se budou počítat jako by tam šlo jet max 90. A podle toho se samozřejmě může změnit trasa.
Obdobně rychlejší auto - tam se zase počítá s rychlostí vyšší, takže dálnice je braná jako by se tam jezdílo třeba 160 (možná to jde nějak i nastavit) - ovšem tahle rychlejší varianta je asi zajímavá jen pro germány, kteří nemají na dálnici maximálku omezenou ale jen doporučenou. Jinak dneska asi málokterý auto není schopný dálniční rychlost dosáhnout a dlouhodobě udržet. I když, pokud má někdo opravdu něco starýho, tak spotřeba na dálnici může být už neekonomická.

Tolik teorie... Jak je to řešené v praxi Ti nepovím, rozhodně by ale bylo zajímavé to zjistit a pak si podle toho upravit algoritmus výpočtu pro svůj vlastní auťák...

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 21:06
od vovi
Ty koeficienty rychlosti se nastavují v SYS.TXT v sekci [route]:

; ### nastavení pro pomalá/rychlá vozidla a motocykly - dosud nevyzkoušeno ###
slow_car_speed=60 ; (80) pomalé auto - rychlost
slow_car_multiplactor=80 ; (80) procenta - koeficient (násobek odhadované rychlosti normálního auta)
fast_car_speed=100 ; (130) rychlé auto
fast_car_multiplactor=100 ; (100)
motorcycle_speed=120 ; (130) motorka
motorcycle_multiplactor=100 ; (100)

Podle mého ty položky *_speed jsou maximálky, kterých je vozidlo schopno (něco jako "konstrukční" rychlost).
A ty multiplactory jsou konstanty, které se používají pro účely odhadu doby jízdy ve srovnání s tím, co je uvedeno u té které silnice v mapě.

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 05:40
od SvoDa
Platí toto i pro ostatní "skiny" :?: :oops:
Zkoušel to někdo, jestli se to v plánování trasy a doby jízdy projeví :?:
Předpokládám, že by se pak muselo nechat jen to, co se hodí (např. pouze dvojřádek slow_car*), bo kdyby se tam nechalo všechno, tak dle čeho si to iGO8 zvolí, nebo tyto zápisy fungují jen pro možnost zakliknutí "rychlosti auta" v tomto konkrétním skinu :?:

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 06:10
od vovi
Až doposud jsem neznal skin, který by to umožňoval, takže nebylo možné testovat.

Podle mého jde o obecné volby, platné pro všechny skiny. Ale skin to musí umět použít - tedy mít možnost výběru příslušného dopravního prostředku s alternativní rychlostí.

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 06:41
od Lakva
No, tak to rozeberem a přidáme si to do kujóna, ne, Dane? :D

Co vlastně znamená zkratka PKW? Personen :?: wagen?
Německy umím jednu větu a to ještě špatně...

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 06:47
od SvoDa
OK, konec teoretizování, abych to přidával do Kujóna, na to jsem moc malý Kujón :lol: :lol: Já si tak vyhraju s indikacemi něčeho a zaplácávám koptík a rychlé menu.

Zkoušel jsem ty zápisy v sys.,txt v Gurjonovi, jak jinak :lol: - použil jsem ty voviho hodnoty a výsledek na trase (pro jistotu čerstvě naplánované, nikoliv načtené) v délce 1317km, je co se týče doby jízdy stejný. Zkoušel jsem to natvrdo zapsat i do system.ini a výsledek je, že tyto zápisy v sys.txt ani v system.ini nemají vliv na skiny, které nemají možnost vlastního výběru "rychlosti" auta.
Kdyby to fungovalo přes sys.txt, řešil bych to jednoduše changerem (změnou sys.txt dle potřeby), ale takto to nejde, takže jen úprava skinu. Myslím, že Lakva (Lukáš :?: :oops: ), když se tak nabídl, to zmákne, hodí sem pak návod, kde jaký script a .bmp kam napsat a vložit a my ostatní si to dokopčíme ;) :lol: :lol:

Mimochodem, kolem rovnítka v sys.txt nesmí být v těch zápisech mezery, to víš, ale zkoušel jsem to i ve tvaru s uvozovkami (fast_car_speed="100") se stejným výsledkem.
Všiml jsem si, že některé zápisy ve "vzorovém" sysu jsou s uvozovkami a jiné bez, přičemž v system.ini jsou uvozovky všude.Zápisy v sys.txt bez uvozovek ale korektně fungují, takže je otázka, proč tam jsou některé s uvozovkami.

Re: Skin ZM8 ... 8.3.x ... 480×272

PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 07:24
od vovi
Lakva píše:No, tak to rozeberem a přidáme si to do kujóna, ne, Dane? :D

Co vlastně znamená zkratka PKW? Personen :?: wagen?
Německy umím jednu větu a to ještě špatně...


Podle mého (i když německy taky skoro neumím) to K je od Kraft (síla) a KraftWagen je tedy motorové vozidlo (nebo silnej vagón :lol: ).

@SvoDa: s těmi mezerami kolem rovnítek máš pravdu - já to včera jen opisoval z vytištěné kopie a přes den jsem se předtím hrabal v .INI souborech na PC, kde je to jedno a vždycky to tam píšu s mezerama :oops: Zkrátka pěkná ukázka dynamickýho stereotypu. Už jsem to tam opravil.

A zkoušet to v neupraveném GJ (ani jiném skinu) opravdu nemá smysl - jak už jsem psal výše, ve skinu musíš příslušný rychlý/normální/pomalý prostředek explicitně zvolit a to zatím (aspoň z mně známých skinů) umí jen tenhle ZM8.