Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Skin ICONX (8.3.x _ 480×272,320×240)

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod SvoDa v 01 lis 2008 11:24

Čas k manévru:
Někteří jsme byli u MioMap a posléze i u iGO8.0.0. zvyklí, že se nám u údaje příštího manévru zobrazovala nejen vzdálenost k němu, ale i čas za jak dlouho k němu dojedeme, a to s ohledem na naši rychlost. Mně osobně to vyhovuje na delších štrekách, kdy vím , jak dlouho mám "klid" na krajinu, ženu,... :lol: než zas budu muset sledovat frmol na silnici a poslouchat číču.

Kdybyste tuto možnost chtěli zobrazovat ve skinu, tak doplňte
ve složce ui_igo8\480_272\ui
do souboru navigatemap_480_272.ui
do sekce <layer ui_NavigateMapRouteNavigation z=51>
např. pod řádek <SPRITE sprNMRExitNum blablabla>

nový řádek
<TEXT xxx template=xtxt x=1 y=206 z=10 w=45 h=27 font="tahomabd" glowsize=2 fontsize=13 color=#FFFFFF color2=#000000 align="LEFT" fixedwidthnumbers=1 textmodel_timespan="navigation.time_to_manuver" visiblemodel="navigation.time_to_manuver.valid&navigation.current_speed.value>0&navigation.distance_to_manuver.value>ui.vDistanceToManevr">

Ananalogie s 8.0.0. viz: viewtopic.php?f=12&t=14&p=1176&hilit=maneuver#p1176

Hodnoty x,y (souřadnicová poloha), w (šírka), fontsize(velikost písma) odpovídají požadovanému umístění ve skinu IconX , ale lze tento řádek s patřičnou úpravou těchto hodnot implementovat i do jiných skinů.

Platí pro všechny skiny v 8.3.1., a to i přesto, že data.zip k 8.3.1. vůbec takový řádek (ani zastředníkovaný) neobsahuje. Datazip k 8.0.0. to měl, ikdyž zastředníkované.

Může to znamenat, že ani ty data.zip k 8.3.1. ještě pořád nenabízí všechno to, co by to mohlo umět a přesto spolupracují s příkazy, které byly v 8.0.0. a v 8.3.1. už nejsou. U našeho mozku také umíme pojmenovat jen cca 10% jeho možností, u některých jedinců i míň :lol:
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod SvoDa v 01 lis 2008 11:41

EDIT: tomasII práve přislíbil dodělat tomu skinu funkci "na lištu"
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod Ivo K v 01 lis 2008 11:48

Tak jsem se díval na tu velikost navigační šipky příštího manévru a zjistil jsem, že je úplně stejná jako u skinu DIMKA(iGO8 v.8.0.0...).
Tak jsem přemýšlel proč je pro mne navi šipka ve skimu ICONX méně přehledná. Je to hlavně tou žlutou barvou. V DIMKovi je výrazně zelená a to mi vyhovuje mnohem lépe.

Ještě jednou díky Dane, za vše co pro nás děláš! Seš jednička! ;)
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5667
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod SvoDa v 01 lis 2008 11:51

Ivo, tak co kdybys zkusil vzít ten prožek ikon manévru z diMky a dát jej do složky ui_igo8 a nebo přímo do skinu IconX?
To bude fungovat. Zjistil jsem, že to není proužek, ale jednotlivé ikonky dirigonbigxxx.bmp (xxx=000 až 044).

EDIT: díky.
Naposledy upravil SvoDa dne 01 lis 2008 12:05, celkově upraveno 1
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod Ivo K v 01 lis 2008 11:59

No, to bych rád udělal, ale zatím jsem v těch proužcích ikon jen bloudil. Jsem začátečník.

Edit: Díky za nápovědu. Možná mi bude stačit, uvidíme.
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5667
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod SvoDa v 01 lis 2008 12:19

Funguje to funguje, vyzkoušel jsem to. Vem z diMky soubory dirigonbig_xxx.bmp (xxx=000 až 043) a jen je nahraj do extra složky ui_igo8/common, nebo přímo do skinu:
vypadá to pak takto:
display4.jpg

Zajímavé je, že se dím změní i ta malinka ikonka přespříštího manévru (napravo od budíku z hodnotou tachometru) - asi tam funguje zoom- bo já jsem nahrál opravdu jen dirigonbig_xxx.bmp. V data.zip nebo v dimka.zip jsou tam ještě ikony dirigon_xxx.bmp i dirigonsmall_xxx.bmp
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod Ivo K v 01 lis 2008 12:35

SvoDa píše:Zajímavé je, že se dím změní i ta malinka ikonka přespříštího manévru (napravo od budíku z hodnotou tachometru) - asi tam funguje zoom- bo já jsem nahrál opravdu jen dirigonbig_xxx.bmp. V data.zip nebo v dimka.zip jsou tam ještě ikony dirigon_xxx.bmp i dirigonsmall_xxx.bmp


To je opravdu zajímavé. Máš naprostou pravdu. Ty tři druhy ikonek tam opravdu jsou, včera večer jsem je všechny "procházel".

Hned to zkusím upravit dle Tvého návodu. Děkuji.
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5667
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod SvoDa v 01 lis 2008 13:03

TomasII splnil slib a dodělat při ukončování tohoto skinu i funkci "na lištu".
Tady to je:
http://rapidshare.de/files/40809309/ico ... I.zip.html
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod Ivo K v 01 lis 2008 14:41

@SvoDa - tak jsem z toho kuba. Ty soubory diriconbig_xxx jsou diMkovi taky žluté barvy(prohlížím je v MioMapBMP), tak nechápu jak je můžeš mít v Miu zelené.
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5667
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: Skin ICONX (8.3.1.xxxxx _ 480×272; 320×240)

Příspěvekod SvoDa v 01 lis 2008 14:54

Tak zkus použít ikony dirigon_xxx.bmp a přejmenuj je na dirigonbig_xxx.bmp a je to ;)
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků