Jsou tam celkem tři - dva slouží k přepínání šipka/autíčko a zpět, třetí je pro automatickou změnu schemat v závislosti na ročním období a fázi měsíce.
Ta změna šipka/autíčko (="fleche"/"voiture") se provádí pomocí změny hodnot tří položek v SYS.TXT, sekce [map]:
3dcarsizemin=číslo ; 5000 pro šipku, 30 pro auto
3dcarsizemax=číslo ; 10000 pro šipku, 40 pro auto
3dcarsizemul=číslo ; 30000 pro šipku, 20 pro auto
(doufám, že jsem to nepřehodil, píšu to z hlavy - ale to jistě poznáte sami

Proto také je po stisku té "navigační šipky" (resp. autíčka - vždy je tam zobrazeno to, na co se bude přepínat) vyžádán restart iGo8. Mortscript provede zápis do SYS.TXT a iGo si jej musí znovu načíst. Při absenci mortscriptů aff_fleche.mscr a aff_voiture.mscr to pochopitelně padne na hubu.
Tím se také vysvětluje, proč po přepnutí na jiný skin zůstane nastavení pro autíčko / šipku ve stavu, v jakém to zanechal Micsan. Autor zjevně nepočítá se střídáním skinů. Ale když teď víte, kam sáhnout, tak stačí opravit hodnoty v tom SYS.TXT (nebo vystoupit z Micsanu ve stavu se šipkou).
Třetí skript pro změnu schémat jsem zatím nezkoušel - italové píšou, že je to zatím jen pro 320×240; podívám se tomu do střev, jestli je tam nějaká závislost na rozlišení nebo ne
