V data.zip\ui_igo8\480_272\ui se v tripcomputer_480_272.ui upravi dva radky takto (modra - nove, cervena - vyhodit)
<TEXT txt_trip_min_elev template=txt_tripcomp_value x=206 y=189 text="0" textmodel_wstr="other.tripcomputer.min_elevation.number > ; _text" fixedwidthnumbers=1>
<TEXT txt_trip_max_elev template=txt_tripcomp_value x=346 y=189 text="0" textmodel_wstr="other.tripcomputer.max_elevation.number > ; _text" fixedwidthnumbers=1>
a pro spravne zobrazeni volitelnych polozek min. a max. n.v. na nav. obrazovce se v nami tolik oblibenem navigatemap_480_272.ui ve skinu upravi:
<element_template et_TC_MIA>
<TEXT xxx template=xetNavInfo_text text="Min. Elevation" visiblemodel="ui.bShowMonocle">
<TEXT xxx template=xetNavInfoNumG textmodel_wstr="other.tripcomputer.min_elevation.number> ;_text">
<TEXT xxx template=xetNavInfoUnitG textmodel_wstr="other.tripcomputer.min_elevation.unit_text" >
</element_template>
<element_template et_TC_MAA>
<TEXT xxx template=xetNavInfo_text text="Max. Elevation" visiblemodel="ui.bShowMonocle">
<TEXT xxx template=xetNavInfoNumG textmodel_wstr="other.tripcomputer.max_elevation.number>;_text">
<TEXT xxx template=xetNavInfoUnitG textmodel_wstr="other.tripcomputer.max_elevation.unit_text" >
</element_template>
A je to

Samozrejme, ze ten strednik a vyhozenej text za nim lze zlikvidovat uplne. Ja to ale nedelam, protoze obcas je instruktivni podivat se, jak to vypadalo pred upravou.
Jeste bych doporucoval presunout tripcomputer do skinu, ale to at si rozhodne Dan.
Az ted jsem si vsimnul, ze jsem zapomnel dat uvozovky na konec a ze to i tak funguje!!! To sice moc nechapu, ale uvedene upravy jsem kopiroval z chodive verze, nejde tedy o preklep pri psani tohoto prispevku. Zkuste uvozovky doplnit nebo vymazat ty pred other. a uvidime. Priroda je fakt mocna.