jsou sekce
<layer ui_Background z=20>
<SPRITE sprH_Background x=0 y=0 z=1 bmp="ui_igo8/480_272/default.bmp">
<SPRITE xxx x=0 y=0 z=2 bmp="daynight.bmp" alpha=0>
</layer>
<layer ui_Exiting z=35>
<SPRITE xxx x=0 y=0 z=1 bmp="ui_igo8/480_272/loading.bmp">
<TEXT txt_exiting x=0 y=250 w=480 z=160 align="RIGHT" text="EXITING, PLEASE WAIT..." FONTTYPE=buttonlabel1 color=#FFFFFF fontsize=16>
</layer>
proto to může asi házet tu starou známou chybu chybějícího loadingu, ale přesto to jede.
Jak jsem již psal včera, zajímavé je i to, že si skin v klidu bere béempéčka z iGO8/ui_igo8 a že pro tuto verzi nemusí být ještě jedna extra složka iGO8/ui_igo8_da.


Jediné moje vysvětlení je to, že příkaz hledá .bmp pouze dle jeho názvu a nikoliv i s adresou, jako je tomu u těch výše uvedených, např. bmp="ui_igo8/480_272/loading.bmp".
Jenže složka ui_igo8 ale v té nové verzi ani v data a ani v branding neexistuje









Podle jakého klíče jsi vlastně doplňoval zápisy v to _da skinu?
Hledal jsi ve standartním skinu pojem "ui_igo8" a nahrazoval za "ui_igo8_da"
