Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod SvoDa v 30 srp 2009 17:52

Problematika tlačítka TOLL na mapě (vypnutí/zapnutí) trasy přes dálnice s mýtným .

diskuse z jiného vlákna:
SvoDa píše:máme v Gurjonovi tlačítko "toll" na přepínání placených/neplacených dálnic přímo na mapě (v koptíku). V menu nastavení trasy je tlačítko - jednorázová platba (mýtné) a placené dálnice (známka). To tlačítko na mapě v GJ je to mýtné, ALE:
v mapách CEDA, to funguje i na placené dálnice známkou, v TA a NQ jen pro mýtné.
Chceš-li mít jistotu, aby tě to v zahraničí netahalo po dálnicích za peníze, ať známkou či mýtným, vypni jak jednorázová platba (mýtné), což lze tím tlačítkem z mapy, tak placené dálnice (známka), což lze přes nastavení trasy ;)


fmilan píše:A co aby to vypínalo mýtné i placené :?: :D :?: Já už jsem to začal hledat, ale pokud se do toho pustí kalibr jako ty, tak už je to vyřešeno :D :D


SvoDa píše:To jsem původně taky chtěl, ale ten řádek (autostrada) v navigatemap_xxx_yyy.ui je
<CHECKBOX btn_swapAutostrada x=413 y=160 z=1 bmp="$AutStr.bmp#2" boolmodel="route.allow_toll" onrelease='run sc_Set_toll' visiblemodel="ui.SwapAutostrada&navigation.has_route">


a vypnutí placených dálnic se známkou je "route.allow_charge" a nevím jak zdublovat boolmodel :oops: aby zapínal/vypínal oboje

fmilan píše:Po přidání řádku

<CHECKBOX btn_swapAutostrada x=413 y=160 z=1 bmp="$AutStr.bmp#2" boolmodel="route.allow_charge" onrelease='run sc_Set_toll' visiblemodel="ui.SwapAutostrada&navigation.has_route">

se bjeví nové tlačítko, které funguje :o :!: . Ovšem je stejné jako prní, tak je potřeba ho odlišit. Jo a taky nepohasíná. To už ovšem nebude takový problém.

Problém je, že ty tlačítka nejde chovat pod jedno, tzn. např. nejde vypnout mýtné klikem a známku dlouhým klikem, bo boolmodel a onrelease či onlongclick jsou dvě různé věci, nejde dát ty tlačítka "na" sebe, aby se klikem na ně spínaly obě, bo by se spínalo stejně jen jedno.
To vše jsem již zkoušel . Pro to zprůhledňování by se musel udělat další script,...

Takže jedna varianta je mít ty tlačítka na mapě dvě (vedle sebe)
vlevo nově známka (stav vypnuto), vpravo původní mýtné (stav zapnuto) a takto to opravdu odpovídá stavu v menu
<CHECKBOX btn_swapAutostrada x=413 y=160 z=1 bmp="$AutStr.bmp#2" boolmodel="route.allow_toll" onrelease='run sc_Set_toll' visiblemodel="ui.SwapAutostrada&navigation.has_route">
<CHECKBOX btn_swapAutostrada x=388 y=210 z=1 bmp="$AutStr.bmp#2" alpha=8 boolmodel="route.allow_charge" onrelease='run sc_Set_toll' visiblemodel="ui.SwapAutostrada&navigation.has_route">

stav tlačítek na mapě.jpg
stav tlačítek v menu.jpg

nebo

vypínat toll tlačítkem pouze dálnice se známkou a mýtné zapínat/vypínat ručně z menu (změnit v tom řádku route.allow_toll na route.allow_charge, ale tam se mi nedařilo vytvořit to autozprůhledňování, tak jsem původně chtěl dát do řádku jen alpha=8 (přímé zprůhlednění. nakonec pomohla náhoda - původně jsem si myslel, že to nejde to napsat za sebe, aby šlo jedním klikem sepnout/vypnout oboje. taky ře to nejde, ale
<CHECKBOX btn_swapAutostrada x=413 y=160 z=1 bmp="$AutStr.bmp#2" boolmodel="route.allow_toll" boolmodel="route.allow_charge" onrelease='run sc_Set_toll' visiblemodel="ui.SwapAutostrada&navigation.has_route">

funguje tak, jak jsem vlastně původně chtěl, tzn. že tento zápis spíná/vypíná placené známky :o , nikoli mýtné :!: , to lze zap/vyp z menu (neptej se proč, asi je to klasická haluz :lol: )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil SvoDa dne 30 srp 2009 18:06, celkově upraveno 1
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod fmilan v 30 srp 2009 18:01

No výborně :D :D . Já věděl, že si s tím poradíš ;) . Jako vždy dobrá práce :D . A k vyřešení byl potřeba sraz na SK a ušetření za kousek dálnice :D :D :D .
Ještě jednou, dobrá práce :!:
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
fmilan
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1991
Registrován: 10 bře 2009 17:22
Bydliště: Blansko

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod fmilan v 30 srp 2009 18:09

Jo Dane, co kdyby si to šupnul do skinu, udělal kombinovaný skin pro 8.3.2 i 8.3.4 a pověsil to. Takhle máme v GJ 6.9.3 každej něco jinýho a i když si to píšu ... však to znáš :lol: Aspoň to už bude připravený pro další verze ;) .
Nechci toho už moc ;) :?:
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
fmilan
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1991
Registrován: 10 bře 2009 17:22
Bydliště: Blansko

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod SvoDa v 30 srp 2009 18:13

Chceš, nemám už čas, ale od příští verze bych to tak mohl dělat

gj_6.9.4_tSi (klasika)
gj_6.9.4_tSi_da (pro verzi 102...)
gj_6.9.4_tSi_all (univerzál)
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod fmilan v 30 srp 2009 18:19

Díky. A nestačilo by udělat jen all a kdo bude chtít, tak si přísluný UI smaže. Ať toho neděláš zbytečně moc ;)
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
fmilan
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1991
Registrován: 10 bře 2009 17:22
Bydliště: Blansko

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod SvoDa v 30 srp 2009 19:13

Zatím jsem to neporovnával, ale netuším, co vše jsi v ui. souborech měnil, ale dle datumů těch souborů asi dost :o

Já dělám změny ve více souborech, dohrávám do skin/ui_igo8/common a do skin/ui_igo8/480_272 ikony,... a nevím, jestli jsi to udělal vše, nebo ne. Zatím to vypadá, že ano, jezdím s tou stodvojkou na skin ..._da a vše je OK, takže jsi zvládl tu konverzi pravděpodobně skvěle ;)
Co takhle, kdybych dělal klasiku a ty do ní dodělával ..._all :?: ;)
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod SvoDa v 30 srp 2009 20:12

Ještě jsem zapomněl ke skinu 6.9.3 poznamenat, že jsem na dlouhý stisk aktuálního času dal výmaz příštího průjezdního bodu. Byla tu po tom poptávka a dosud se to dalo udělat pouze dlouhým stiskem vzdálenosti do cíle a pak klikem na tlačítko"vynechat příští bod", což je za jízdy zdlouhavé. Že se ten bod dlouhým stiskem aktuál.času vymazal poznáš dle toho, že se začne přepočítávat trasa.
Jedná se o řádek v navigatemap_480_272.ui
;SvoDa remove next via
<BUTTON xxx x=290 y=237 z=60 alpha=0 bmp="$dummy_l.bmp" sound="!button" onrelease='run d_QuickPopup2BlendShow' onlongclick='SKIPNEXTVIAPOINT, run sc_RefreshRouteInfo'>


původní řádek, který dlouhým stiskem volal externí programy, což však lze navolit do bočního menu
;--gurjon knopka cvetov 'run sc_ChangeOnlyUserColord' / short menu2
; <BUTTON xxx x=290 y=237 z=60 alpha=0 bmp="$dummy_l.bmp" sound="!button" onrelease='run d_QuickPopup2BlendShow' onlongclick='run d_ExtProgInit'>

jsem tam nechal, ale zastředníkoval.

Funkci krátkého stisku na aktuální čas pro volání bočního menu jsem pochopitelně zachoval.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod fmilan v 30 srp 2009 20:16

Takže to _da pořádně otestuj a já se pokusím to vždycky předělat ;) . Když tak mi poradíš ;) .
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
fmilan
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1991
Registrován: 10 bře 2009 17:22
Bydliště: Blansko

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod SvoDa v 30 srp 2009 20:23

OK, předpokládám, že jsi de ničeho, co do GJ přidávám nemodifikoval, a pak by mělo být vše zachováno, zatím se to tak jeví, díky. ;)
Pokud jsi něco měnil, či přizpůsoboval sobě, dej vědět
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon pro iGo 8.3.2

Příspěvekod fmilan v 30 srp 2009 21:04

Pokud mě paměť a poznámky neklamou, tak jsem upravoval jen _da verzi a lang. Ovšem u nové verze skinu to vezmu od začátku s důkladnějšími poznámkami. Ten udělej klasicky. Jinak s tebou budu konzultovat.
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
fmilan
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1991
Registrován: 10 bře 2009 17:22
Bydliště: Blansko

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

cron