Kdyb někdo chtěl taky měni barvu názvu aktuální ulice - při spodním okraji displaye, tak tady je ten návod:
Přísl. skin rozzipuj, najdi ve složce ui_igo8/470_272/ui soubor navigatemap_480_272.ui, soubor .ui lze editovat v jakémkoliv textovém editoru - např. poznámkový blok.
V souboru pak najdi pasáž, která je nadepsána:
<layer ui_NavigateMapGPSPosInfos z=51>
V ní jsou dva řádky:
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMINextStreetName template=xtxt x=103 w=347 y=-2 z=10 align="CENTER" textmodel_wstr="navigation.next_street_enc" fontsize=24 font="tahomabd" glowsize=2 color=#FFd000 color2=#000000 color3=#000000 visiblemodel="map.follow">
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMIActualStreetName template=xtxt x=70 w=346 y=252 z=10 align="CENTER" textmodel_wstr="navigation.current_street_enc" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=2 color=#FFFFFF color2=#000000 color3=#000000 visiblemodel="map.follow"> Ten první se týká příští ulice (horní okraj display), ten který tě zajímá je ten druhý řádek - aktuální ulice (spodní okraj).
Změň v něm základní barvu color=#FFFFFF (bílá) na jakou chceš – červená je třeba color=#
FF0000 .
Vyber si ten kód barvy jakou chceš třeba na
http://www.colorschemer.com/online.html a klikej si na barvičky a zajímá tě ten údaj s # který je pod barvou nebo když na ni klikneš, tak i nad tlačítkem Set Hex
Pak soubor zavři a potvrď uložení, zase to zazipuj tak jak to bylo předtím, nahraj do iGO8/content/skin .
Jen tak pro úplnost, už jsem to tu v tomto vlákně psal, vysvětlivky ostatních položek:
Vysvětlivky údajů, nacházejících se na TEXT řádku:
x= vodorovná souřadnice
y= svislá souřadnice
z= údaj pro nadřazení/podřazení objektu (údaje) pokud má překrývat jiný
w= šířka, kterou to má zabrat
h= výška do které se to má vlézt
text= text u tlačítka
alpha= průsvitnost (alpha=0 znamená úplnou průhlednost)
align= zarovnání ke straně ke středu (left, right, center)
bmp="název souboru ikonky uloženého někde v Miu nebo SD"
fontsize= velikost písma
color= barva dle colorscheme RGB
glowsize= hodnota ohraničení písma
color2= barva ohraničení písma