jaho píše: při přiblížení například na kruháč a jeho objetí se zobrazení trasy děsně zvětšilo - silnice cca 3cm široká, šipka přes půl displaye a tak to zůstalo, takže jsem to vždy musel ručně za jízdy změnit pomocí nastavení v dolním proužku (bylo to velice nepraktické a hlavně nebezpečné).
; To se mně taky děje. Po vyjetí z kruháče jsem v default nastavení. Pomohl mi zápis do sys.txt
[smartzoom]
auto_follow_on=
0 ;auto_follow_time=10
;auto_smartzoom_time=8 ;
maxangle=
80 ; maximální úhel naklonění
maxzoom=
200 ; největší oddálení
minangle=
80 ; minimální úhel naklonění
minzoom=
120 ; největší přiblížení
restore_smartzoom_on=
0 ; vrať chytrý náhled do původního stavu
a také nastavení (dlouhý stisk) toho tlačítka vpravo nad proužkem , který ovlivňuje nastavení smartzoom. Když tam dáš hodnotu naklonit dolů a nahoru stejné - např. 8O°, tak by se to mělo přestat po kruháči naklánět jinak.
Změny v sys.txt by to měly řešit natrvalo, změny v tlačítku nad proužkem, do doby restartu programu.
Důležité je, abys využil výše popsaných nastavení smartzoomu/úhel, před jízdou vždy aktivovat nad proužkem to tlačítko úplně vpravo. Nad kruháčem se smart-úhel ale
vždy nakloní nad kruháč, ale po výjezdu z něj se vrátí do nastaveného úhlu (např. uvedených 80°). Jinými slovy smart-úhel se nebude moct naklánět po vyjetí z kruháče jinak, když bude mít oba smart úhly stejné.
Když máš min. přiblížení 120 a max.oddálení 2OO, tak vždy před odbočkou nebo kruháčem se mapa přiblíží z 200 na 120m, což je celkem praktické. Pokud ani to nechceš a chceš mít vzdálenost nad mapou vždy stabilní, zadej obě hodnoty (maxzoom a minzoom) taky stejně.