Stránka 2 z 3
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
08 pro 2012 14:06
od Labant Jan
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
08 pro 2012 14:26
od misha83
nějak jsem tam zapnutí šipky nenašel
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
08 pro 2012 14:35
od amatér
Vždyť si zobrazování šipky vypnul, zápisem
3d_scale_carmodel=0. Ze sys.txt odstraň všechny zápisy
- Kód: Vybrat vše
[3d]
car_day="..."
car_day_ghost="..."
car_night="..."
car_night_ghost="..."
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
08 pro 2012 14:44
od misha83
tam mám tohle:
[3d]
fade_distance_for_car=5
fade_distance_for_guidance_arrow=50
fade_overlap_tolerance=80
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
08 pro 2012 16:04
od amatér
Přilož nějaký obrázek, ať víme jaké autíčko myslíš. Není autíčko jako autíčko.
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
08 pro 2012 17:26
od misha83
snad takhle
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
09 pro 2012 21:56
od amatér
Ať na to koukám, jak koukám, nepoznám, zda se jedná o obrázek .bmp, nebo o soubory .mdl, + .tex. Jak se ti to tam dostalo?
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
10 pro 2012 07:02
od misha83
právě že to bylo už v igo, které jsem tam dostal
rozhodnutí je jasné, musí to pryč
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
10 pro 2012 08:46
od amatér
Pokud jsi jen někde něco stáhl a nakopíroval do navigace, aniž bys znal základy iGO8, jen těžko ti někdo poradí. To co se ti zobrazuje místo šipky může být zakomponováno různě. V data.zip, branding.zip, složce ui_igo, gfx ... Hlavně jde o to, co to vlastně je, zda model 3D, nebo jen statický obrázek .bmp.
Re: Velikost šipky v 3D
Napsal:
10 pro 2012 14:36
od misha83
no mě to právě v sys nešlo nastavit, tak prosím o odbornou radu